دلم روشن است که جام قهرمانی آسیا در ایران می‌ماند/ پرسپولیسی‌ها باید خودشان باشند و از شکست نترسند

10:55 - 18 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۹۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی برگشت با کاشیما سخت خواهد بود اما دل من روشن است که جام در ایران می‌ماند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن اظهارداشت: به نظرم بازی سختی خواهد بود، اما دل من روشن است که جام در ایران می‌ماند. اگر بشود یک گل در اوایل بازی پرسپولیس به ثمر برساند قطعا در ادامه بازی کار راحت‌تری خواهد شد چون  تیم ژاپنی دچار استرس می‌شود و پرسپولیس می‌تواند از این موضوع استفاده کند.

وی در مورد وظیفه هواداران در این بازی تصریح کرد: هواداران وظایف خود را می‌دانند و تا الان هم به شکل بی‌نظیری از تیمشان حمایت کرده‌اند و مطمئنا روز شنبه هم همین اتفاق رخ می‌دهد. خواهش من از آنها این است زمانی که بازی در حال برگزاری است آنها فشاری روی بازیکنان نگذارند و با تمام توان تشویق کنند. انرژی هواداران بسیار تاثیرگذار است و امیدوارم اتفاقات خوبی در ورزشگاه آزادی رقم بخورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم اگر شاگردان برانکو تمرکز داشته باشند می‌توانند کاشیما را شکست دهند. پرسپولیسی‌ها باید خودشان باشند و به هیچ عنوان از شکست نترسند. پرسپولیس تا الان هم مثل یک قهرمان بوده، ولی حیف است این موقعیت را برای کسب عنوان قهرمانی از دست بدهد. قهرمانی پرسپولیس برای ما پیشکسوتان و هواداران و مردم یک افتخار است و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. جای این جام در ویترین افتخارات پرسپولیس خالی است و به نظرم بهترین فرصت است که این جام را در ایران نگه داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *