رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امنیت و صلابت ایران را مدیون خون شهدا هستیم

18:10 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۷۹۱
فرمانده ناجا در یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گفت :امنیت و صلابت ایران را مدیون خون شهدا هستیم

امنیت و صلابت ایران را مدیون خون شهدا هستیم

به  گزارش خبرنگار گروه جامعه ؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تقدیر و تشکر از خانواده شهدای فرماندهی تهران بزرگ، اظهار کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروزمان را مدیون شهدا است.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس به صورت ۲۴ ساعته از مرزها گرفته تا داخل شهرها جاده ها روستاها حضور فعال دارد افزود:ماموران پلیس مستقیما با گروه های ضد انقلاب و اشرار و افرادی که به مرز تعدی می کنند برخورد می کند و  شهدای بیشتری را تقدیم می کند  و به همین خاطر نسبت به سازمان های دیگر تعداد شهدای ناجا به خاطر گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی بیشتر است .

وی ادامه داد: عزت، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه باید بدانیم اگر بهترین عزیزانمان را برای آرامش و امنیت و حفاظت از تمامیت ارضیمان هدیه کردیم امروز استقلال، آزادی را به دست آوردیم، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز با هدیه خون شهیدان در دنیا سربلند است.

وی با بیان اینکه ناجا ۱۳ هزار شهید دارد، گفت: در هرماه شاهد هستیم بهترین عزیرمان در راه امنیت و آسایش ما به شهادت می‌رسند که افتخار بزرگی برای ناجا است.

فرمانده ناجا گفت: نیرو‌های ناجا در دفاع مقدس و بعد از آن برای امنیت ایران کوشا بودند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که فرمایش مقام معظم رهبری که گفتند کسانی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند مانند مجاهدان فی سبیل الله هستند را بتوانیم عملیاتی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *