رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرصت یک هفته‌ای گزینه‌های شهرداری برای ارایه برنامه‌ها

13:09 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۶۳۹
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۵ گزینه انتخاب شده یک هفته فرصت دارند تا با توجه به اینکه کلیات برنامه ٥ ساله سوم شهرداری تهران مورد تایید نظر شورا قرار گرفته؛ برنامه و دیدگاه‌های خود را در چارچوب این برنامه و عملیاتی کردن آن در صحن شورای شهر ارایه دهند.

فرصت یک هفته‌ای گزینه‌های شهرداری برای ارایه برنامه‌ها

  به گزارش گروه جامعه علی اعطا  با اشاره به روند برگزاری نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: همان طور که از قبل اعلام شده بود انتخاب ٥ کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران در دستور کار شورا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از بین ٣٠ نفر کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران، به دنبال انصراف ١٧ نفر از کاندیدا‌ها به صورت کتبی و شفاهی، ١٣ نفر نامشان برای رای گیری اعلام شد، اضافه کرد: قبل از اینکه دستور در جریان قرار گیرد برخی از اعضا درخواست تعویق این دستور برای بررسی بیشتر را ارایه کردند که با رای مخالف اعضا مواجه شد.

اعطا با اشاره به اسامی ٥ گزینه انتخاب شده اضافه کرد: آقایان آخوندی، انصاری، تقوی نژاد، حناچی و کشت پور به عنوان ٥ گزینه با رای اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: این افراد یک هفته فرصت دارند تا با توجه به اینکه کلیات برنامه ٥ ساله سوم شهرداری تهران مورد تایید نظر شورا قرار گرفته؛ برنامه و دیدگاه‌های خود را در چارچوب این برنامه و عملیاتی کردن آن در صحن شورای شهر ارایه دهند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *