‌نمی‌خواستیم بازی سپاهان و پرسپولیس لغو شود/ به قهرمانی در جام حذفی امیدواریم

12:40 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۵۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما موافق تعویق بازی با پرسپولیس نبودیم چرا که فاصله بازی‌ها مناسب بود.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان در آستانه بازی با سایپا اظهارداشت: خدا را شکر شرایط خوبی است و بازیکنان مشغول تمرین و آماده سازی خود برای رویارویی با ساپیا هستند. البته ما چند مصدوم و محروم داریم و امیدواریم در این بازی پیروز شویم.

وی در مورد بازی قبلی سپاهان در جام حذفی مقابل مس کرمان گفت: مس تیم خوبی نشان داد و آنها در زمین خود تیم با کیفیتی بودند. آنها انگیزه زیادی داشتند و بازی سختی برای ما بود. در جام حذفی هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد .ما هم خوب بازی کردیم و با اینکه چند بازیکن را در اختیار نداشتیم، اما از صعود به مرحله بعدی خوشحالیم ما حتی درا ین بازی کی روش استنلی را بازی دادیم که دچار مصدومیت بود و به نظرم این بازیکن بسیار فداکار و موثر است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط با شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند فوتبال را پیش بینی کند، اما برای قهرمانی در این جام تلاش می‌کنیم و باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کند.

تابش در مورد بازی هفته آینده سپاهان مقابل سایپا گفت: سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال بوده، ولی همه بازی‌ها سخت هستند حتی تیم‌های پایین جدولی که من بازی‌های آنها را دیده‌ام فوتبال خوبی بازی می‌کنند و به این ترتیب همه بازی‌ها سخت است. همچنین ما در لیگ یک هم تیم‌های خوبی داریم و می‌بینیم که تیم داماش گیلانیان یک تیم لیگ برتری را در جام حذفی حذف می‌کند.

وی در پایان در خصوص تعویق‌های مکرر بازی سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما موافق تعویق بازی نبودیم چرا که فاصله بازی‌ها مناسب بود. به نظرم این بحثی که در مورد برگزاری این بازی در نیم فصل دوم مطرح شده نباید رخ دهد و ما باید در نیم فصل اول با پرسپولیس بازی کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *