واکنش خدابخشی به توافق با تیم تکواندوی شهرداری ورامین

11:25 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکواندوی ایران در خصوص پیوستن به تیم شهرداری ورامین صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم تکواندوی شهرداری ورامین برای حضور در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان آماده می‌شود و در این بین با چند هوگوپوش مطرح کشورمان صحبت‌هایی انجام داده است. مهدی خدابخشی یکی از تکواندوکارانی است که علی‌رغم اینکه خبر‌هایی در خصوص نهایی شدن قراردادش با لوازم خانگی کن به گوش می‌رسید، با این تیم قرارداد نبست و احتمال دارد مجددا زیر نظر پیام خانلرخانی کار کند

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص احتمال پیوستن به شهرداری ورامین اظهار داشت: صحبت‌هایی را با استاد خانلرخانی انجام دادم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال فراوان برای تیم شهرداری ورامین روی شیاپ چانگ خواهم رفت. این تیم باید در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان شرکت کند و تلاش من این است که خودم را به این رقابت‌ها برسانم.

وی افزود: مصدومیتم تا حد زیادی برطرف شده و فکر می‌کنم به رقابت‌های ابوظبی برسم. این هفته تیم شهرداری ورامین اردوی چند روزه‌ای در تهران دارد و من هم سر تمرین خواهم رفت. خیلی دوست دارم بتوانم در این رقابت‌ها به استاد خانلرخانی کمک کنم.

ملی‌پوش تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این با تیم لوازم خانگی کن قرارداد امضا کرده بود، تصریح کرد: صحبت‌هایی را انجام داده بودم، اما مصدوم شدم و در نهایت قرارداد نهایی امضا نشد و الان مشکلی برای بستن قرارداد با تیم جدید ندارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *