سومین جلسه محاکمه علنی اخلالگران نظام اقتصادی کشور از طریق اختلاط خاک با گندم برگزار شد

11:23 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۵۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سومین جلسه دادگاه علنی اخلال گران نظام اقتصادی کشور از طریق اختلاط خاک با گندم صبح امروز در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلاگران نظام اقتصادی مستقر در استان فارس به ریاست قاضی ساداتی برگزار شد.
سومین جلسه محاکمه اخلالگران نظام اقتصادی کشور از طریق اختلاط خاک با گندم برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سومین جلسه دادگاه علنی اخلالگران نظام اقتصادی کشور از طریق اختلاط خاک با گندم صبح امروز در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلاگران نظام اقتصادی مستقر در استان فارس به ریاست قاضی ساداتی برگزار شد.
 
متهمان این پرونده منوچهر پورفر فرزند عبدا...، اسمعیل نصرالهی فرزند حمزه، حسن مزارعی فرزند شاه میرزا، مهدی رضایی فرزند رمضان، محمدهادی محمدی فرزند عباس، ناصر حبیبی نسب، عسکر براتی معروف به افرا فرزند نادعلی، امیر کمالی سروستانی معروف به اشکان فرزند محمدحسین، محمد ثاقب پور فرزند احمد، حسن منصوری فرزند غلامحسین، محمود پورمند فرزند احمد هستند که اتهام آن‌ها شامل اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی کشور و کالای استراتژیک گندم و نیز اختلاط آن کالا با شن و ماسه و ناخالصی‌های دیگر است.
 
دراین جلسه معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی به عنوان نماینده دادستان شیراز ضمن قرائت خلاصه‌ای از کیفرخواست صادره، به دفاع از آن پرداخت.

در ابتدای سومین جلسه دادگاه از نماینده شرکت غله خواست در مورد فیلمی که از بار سیلوی خوشه طلایی سروستان تهیه شده بود توضیحاتی ارائه دهد.
 
عسکر براتی نیز به عنوان یکی دیگر از متهمان این پرونده برای دفاع از خود به جایگاه آمد و در ادامه وکیل مدافع متهمان مزارعی و براتی به دفاع از موکلان خود پرداخت.

پس از استماع دفاعیات وکیل مدافع دو نفر از متهمان، مهدی رضایی متهم دیگر پرونده به دستور قاضی ساداتی به منظور دفاع از خود به جایگاه آمد و پس از دفاعیات این متهم سومین جلسه علنی دادگاه پایان یافت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *