شکست آمریکا در هدف «به صفر رساندن فروش نفت ایران»/ شرایط کشور بهتر می‌شود

13:20 - 16 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۵۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه آمریکا به هدف «به صفر رساندن فروش نفت ایران» نرسید، گفت: مطمئناً شرایط کشور در روز‌ها و ماه‌های آینده بهتر و شرایط برای آمریکایی‌ها سخت‌تر خواهد شد.
تنها زمانی که ما مقاومت می‌کنیم، آمریکایی‌ها عقب نشینی می‌کنند/شرایط در روز‌ها و ماه‌های آینده بهتر می‌شودمحمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره fi تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا به اشکال مختلف علیه ایران توطئه کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها صرفا زمانی عقب‌نشینی می‌کنند که ضعیف و ناتوان شده‌اند بنابراین استقامت مردم ایران از سیاست‌های کلان کشور باعث شده تا آمریکایی‌ها به این جمع بندی برسند که آن اهداف کاهش فروش نفت ایران به هیچ جایی نخواهد رسید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هر کاری را که از دستشان برآید در مقابله با ایران دریغ نمی‌کنند،اظهار داشت: صرفا زمانی که ما مقاومت می‌کنیم، آمریکایی‌ها عقب نشینی می‌کنند.

رضایی‌کوچی تاکید کرد: نباید مردم از وضع جدید تحریم‌ها علیه کشورمان بیمی داشته باشند چرا که وقتی مردم ایستادگی کنند آمریکایی‌ها عقب نشینی خواهند کرد. آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، اما نتوانسته‌اند به این هدف خود دست پیدا کنند.

این نماینده مجلس بیان داشت: مطمئناً شرایط  کشور در روز‌ها و ماه‌های آینده بهتر و شرایط برای آمریکایی‌ها سخت‌تر خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *