مشاوران دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند

9:45 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۵۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه تشکیل مجلس دانش‌آموزی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش، اعضای هیات رئیسه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی به عنوان مشاوران دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند.

مشاوران دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدندبه گزارش گروه جامعه ، در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه تشکیل مجلس دانش‌آموزی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، طی احکام جداگانه‌ای از سوی سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، اعضای هیات رییسه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی به عنوان مشاوران دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند.

در این احکام سیدمحمد عماد هاشمی شادیشه، رئیس هیات رئیسه از خراسان رضوی، پیام عزیز نائب رئیس اول از آذربایجان غربی، سعیده محمدخانی نائب رئیس دوم از گلستان، علی رومیانی منشی اول از خوزستان، علی حامدی منشی دوم از اصفهان، سارا فلاح کارپرداز اول از یزد و یونس برق‌افکن کارپرداز دوم از لرستان، هر یک به‌عنوان مشاوران دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند.

در متن هر یک از این احکام آمده است:

رسالت خطیر مجلس دانش‌آموزی به‌عنوان میعادگاه اراده ملی جامعه دانش‌آموزی کشور ایجاب می‌کند تا با حضور، مشارکت و ارائه نظرات و برنامه‌های مفید و سازنده، جلوه‌ای شکوهمند از رفتار مردم سالاری را به نمایش بگذارد.

با توجه به انتخاب شما به عنوان عضو هیات رئیسه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و به استناد تبصره ماده ۴ آیین‌نامه تشکیل مجلس دانش آموزی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش به موجب این حکم به عنوان مشاور دانش‌آموزی وزیر آموزش و پرورش تا پایان دوره نمایندگی (اسفند ۹۸) منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و هماهنگی کامل با دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی در ایفای وظایف محوله موفق باشید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *