تحریم‌های جدید آمریکا، پیوست جنگ روانی دارد/ این تحریم‌ها اثر چندانی نخواهد داشت

4:00 - 15 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۳۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت: تحریم‌های جدید آمریکا، پیوست جنگ روانی دارد و این تحریم‌ها اثر چندانی نخواهد داشت.

//////////مجمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران اثر چندانی نخواهد گذاشت.

وی افزود: تحریم‌های آمریکا تنها شامل ایران نشده و کشور‌هایی همچون روسیه، ترکیه و چین هم دربرخی موارد، تحت تحریم آمریکا هستند بنابر این به اذعان آقای ظریف آمریکایی‌ها به نوعی اعتیاد به تحریم دارند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: البته باید به این نکته توجه داشت که پس از توافق هسته‌ای، آمریکا در موضوعات بانکی اقدامی انجام نداد و تحریم‌ها پابرجا ماند بنابر این اعمال تحریم‌های جدید با گذشته چندان تفاوتی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: همچنین باید یادآور شد که ما با آمریکا هیچ ارتباط مالی نداشته‌ایم بنابراین آمریکا با وضع تحریم‌های جدید علیه ایران تنها به دنبال فشار بر کشور است.

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: البته مردم باید بدانند که پیوست جنگ روانی تحریم‌های اخیر بسیار قوی‌تر از گذشته است که نباید اسیر این جنگ روانی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *