نام اصلی فیلم آواتار ۲ مشخص شد/فیلمبرداری فیلم جدید جیمز کامرون به پایان رسید

15:02 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۳۵۱
همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی "آواتار ۲" جیمز کامرون نام اصلی این نسخه از فیلم سینمایی خود را اعلام کرد. "در راه آب" نام دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی "آواتار ۲" جیمز کامرون نام اصلی این نسخه از فیلم سینمایی خود را اعلام کرد. "در راه آب" نام دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است.

 
فیلمبرداری فیلم سینمایی "آواتار ۲" یکی از محبوب‌ترین سه بعدی‌های سینمای هالیوود از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این در حالی است که چندی پیش جیمز کامرون از به تعویق افتادن ساخت این فیلم به دلیل مشغولیت خود در پروژه‌های دیگر خبر داده بود.
 
 آواتار 2

سیگنوری ویور بازیگر اصلی این اثر پیش از این از آغاز فیلمبرداری این فیلم در پاییز خبر داد و گفت که تمریناتمان برای شروع تولید آواتار 2 را آغاز کرده‌ایم. کیت وینسلت، زوئی سالدانا، دیوید تولیس، اونا چاپلین، استیفن لانگ، سام ورتینگتون از جمل بازیگران نسخه دوم آواتار هستند.
 
بر اساس آخرین اخبار آواتار ۲ جدیدترین ساخته جیمز کامرون کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد.
 
آواتار 2 
تیم تولید فیلم سینمایی آواتار 2 بالغ بر 300 نفر جمعیت داشته و این روزها تمامی عوامل خود را برای شروع یکی از سخت‌ترین سه بعدی‌های سینمای جهان آماده می‌کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *