رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شاخص به پله ۱۸۴ هزار واحدی صعود کرد

12:39 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۳۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز از آبان ماه با رشد ۱۲۴۱ واحدی به پله ۱۸۴ هزار و ۱۵۹ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز از آبان ماه با رشد ۱۲۴۱ واحدی به پله ۱۸۴ هزار و ۱۵۹ واحدی رسید.به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز از آبان ماه با رشد ۱۲۴۱ واحدی به پله ۱۸۴ هزار و ۱۵۹ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۳۵۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۹۳۶ ریال در بیش از ۱۳۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۳۶۱ واحد، شاخص بازار اول ۸۷۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۵۵۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۹۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۴۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۲۶۷۴ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، نفت و گاز پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و ملی کشت و صنعت و دامپروری با روند صعودی کار خود پایان دادند. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۶ واحدی به پله ۲۰۱۱ واحدی اُفت کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۹۴ هزار و ۳۰۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۱۰۵ ریال در بیش از ۹۲ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، پتروشیمی زاگرس، تولید و صادرات ریشمک، سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی غدیر و داروسازی آوه سینا با روند مثبت به کار خود پایان دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *