آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زوار امام رئوف / شهدا همواره عامل انگیزه، روحیه جهادی و برکت در کار‌ها هستند

14:42 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۳۱۵
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از ۵ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد تشرف می‌یابند و بیش از ۵ هزار نیرو از سراسر کشور برای خدمت رسانی به زوار امام رئوف آمادگی دارند.

آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به زوار امام رئوف / شهدا همواره عامل انگیزه، روحیه جهادی و برکت در کار‌ها هستند

به گزارش گروه جامعه سردار "حسین اشتری" اظهار داشت: از ماه‌ها قبل تصمیم بر این بود تعدادی از شهدای گرانقدر دفاع مقدس در ستاد ناجا تدفین شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز این توفیق نصیب شد که میزبان ۳ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در ستاد ناجا باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم راه شهدا را همواره ادامه دهیم، افزود: تدفین این عزیزان همواره عامل افزایش انگیزه، روحیه شهادت طلبی و جهاد و برکت در کار‌ها است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان کرد: پیش بینی شده بیش از ۵ میلیون زائر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد مقدس تشرف یابند و در این راستا بیش از ۵ هزار نیرو از سراسر کشور برای خدمت رسانی و تأمین امنیت و آسایش زوار امام رئوف آمادگی دارند.

فرمانده ناجا یادآور شد: شهدا با نثار جان خود که ارزشمند‌ترین سرمایه زندگی آن‌ها است حافظ جان، مال و ناموس مردم عزیز میهن بودند و بایستی همواره یاد و خاطر آنان را زنده نگه داریم.

سردار اشتری در خاتمه گفت: این شهدای گمنام گرانقدر ۲۲ و ۲۴ ساله هستند که در ۲۱ تیر ماه سال ۶۷ در تک دشمن بعثی در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند و به همراه آن‌ها شهید ۱۹ ساله‌ای که در ۱۵ تیرماه سال ۶۱ در عملیات رمضان و در منطقه شرق بصره به شهادت رسیده نیز هست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *