سربازان گمنام امام زمان (عج) ۱۰ نفر از لیدر‌های یک شبکه هرمی نوظهور را دستگیر کردند

11:16 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۲۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سربازان گمنام امام زمان (عج) ضمن شناسایی و برخورد با یک شبکه هرمی به نام (ورد واید انرژی) تعداد ۱۰ نفر از مسئولین، لیدر‌ها و اعضای فعال این شبکه هرمی نوظهور را در استان‌های تهران، همدان و اصفهان دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمودند.

////به گزارش گروه سیاسی ، سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تأمین نظم و امنیت اقتصادی و جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی کشور، ضمن شناسایی و برخورد با یک شبکه هرمی به نام (ورد واید انرژی) تعداد ۱۰ نفر از مسئولین، لیدر‌ها و اعضای فعال این شبکه هرمی نوظهور را در استان‌های تهران، همدان و اصفهان دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمودند.

این شبکه هرمی در پوشش دوره‌های آموزشی مؤسسه کریتور آکادمی (Creator Academy)، در گذشته با نام شرکت‌هایی همچون وی جی ام سی (VGMC)، ادروز (Adrows) و یونیفاندز (Unifunds) و اخیراً با نام ورد واید انرژی (World Wide Energy)، مردم را فریفته و از این طریق توانسته میلیارد‌ها تومان کلاهبرداری نماید.

شرکت مذکور با ادعای دروغین سرمایه‌گذاری در ارتقاء و پیشرفت انرژی سبز و سوخت‌های زیستی و غیرفسیلی، اقدام به جذب سرمایه افراد و انعقاد قرارداد صوری با آن‌ها نموده و از همان سرمایه جمع شده مجدد به سرمایه گذاران سود پرداخت می‌نمود.
شایان ذکر است استفاده از ارز‌های رمز نگار شده جهت امور غیرقانونی و پولشوئی، ترغیب و اغفال افراد از طریق برگزاری همایش ها، سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی در خارج از کشور، خروج ارز از کشور و اقدام به شبکه سازی هرمی، بخشی از فعالیت‌های غیرقانونی و مخرب این مجموعه کلاهبرداری و اخلال گر اقتصادی است.

با عنایت به شکل‌گیری مجدد شبکه‌های هرمی با ترفند‌های جدید و کلاهبرداری آن‌ها و احتمال مال باخته شدن افراد، مقتضی است مردم شریف از هرگونه سرمایه گذاری در طرح‌هایی از این قبیل، خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به شماره ۱۱۳ منعکس نمایند.



سیدداوود
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
خدا قوت چشمانتان همیشه پرسو ای کاش میتوانستم در کنارتان باشم. پرتوان باشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *