برای حضور در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان خیلی از بازیکنان را در اختیار نداریم/ این هفته ترکیب تیم را مشخص می‌کنیم

11:16 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۲۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین اظهار داشت: برای حضور در رقابت‌های قهرمانی تیمی جهان با چند بازیکن صحبت کردیم، اما آنها درگیر رقابت‌های ارتش‌های جهان و فینال گرندپری هستند.

پیام خانلرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضور تیم شهرداری ورامین درمسابقات قهرمانی تیمی جهان اظهار داشت: این رقابت‌ها سوم و چهارم آذرماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود و ما هم به عنوان قهرمان لیگ برتر تکواندوی ایران در این رویداد بزرگ شرکت خواهیم کرد. شرایط این رقابت‌ها نسبت به دوره گذشته با تغییراتی همراه بوده که کار ما را سخت می‌کند. به طور مثال مجموع اوزان چهار تکواندوکار باید برابر با ۳۰۰ کیلوگرم باشد.

وی در خصوص ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها تصریح کرد: با چند بازیکن صحبت کرده بودیم، اما بعضی از آن‌ها درگیر رقابت‌های ارتش‌های جهان هستند و برخی دیگر فینال گرندپری را پیش رو دارند و به خاطر این موضوع نمی‌توانم با ترکیب مدنظر خود در این رقابت‌ها شرکت کنیم. در هر صورت این هفته ۵ نفر اصلی تیم را مشخص خواهیم کرد.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است میرهاشم حسینی برای این تیم در مسابقات امارات بازی کند، گفت: صحبت‌هایی را با حسینی انجام دادیم، اما احتمال دارد این تکواندوکار هم عازم رقابت‌های فینال گرندپری شود که اگر این اتفاق بیفتد، احتمال حضورش در تیم ما برای مسابقات امارات بسیار کم است. ما حتی با مهدی خدابخشی هم مذاکراتی داشتیم، اما متاسفانه او هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و وضعیت نامشخصی دارد.

خانلرخانی در واکنش به اینکه تیم دانشگاه آزاد در دوره گذشته این رقابت‌ها قهرمان شده آیا شهرداری می‌تواند این قهرمانی را تکرار کند، خاطر نشان کرد: شرایط تیم ما با دانشگاه آزاد بسیار متفاوت است. آن‌ها سال گذشته ترکیب کاملی داشتند، اما من بسیاری از بازیکنان مدنظرم را در اختیار ندارم. به هر حال با هوگوپوشان جوان عازم امارات می‌شویم و تمام توان خود را به کار می‌بندیم که نتیجه‌ای در خور تکواندوی ایران کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *