احتمال ماندن کولاکوویچ خیلی کم است/ دنبال پست نیستم و نمی‌خواهم جای کسی را بگیرم/ سوالات زیادی از «ایگور» دارم

9:46 - 14 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۱۷۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر فدراسیون والیبال گفت: تصور می‌کنم احتمال ماندن این مربی خیلی کمتر از نماندن او باشد

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که کولاکوویچ چه زمانی به ایران برمی‌گردد، اظهار داشت: مشخص نیست کولاکوویچ چه زمانی به ایران برمی‌گردد. البته ما فیلم مسابقات را برای او می‌فرستیم.

وی ادامه داد: قرار است در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص ابقا یا برکناری او تصمیم‌گیری شود. خودم تصور می‌کنم احتمال ماندن این مربی خیلی کمتر از نماندن او باشد اما همه این مسائل باید در جلسه هیئت‌رئیسه بررسی شود.

دبیر فدراسیون والیبال درباره این که آیا هیئت رئیسه فدراسیون والیبال می‌تواند در مورد عملکرد فنی کولاکوویچ نظر بدهد، تصریح کرد: به هر حال من خودم هم فنی هستم و سوالات زیادی هم از کولاکوویچ دارم. همان زمان که کولاکوویچ انتخاب شد ما می‌توانستیم گزینه بهتری برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب کنیم اما در نهایت این مربی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت.

وی افزود: اگر کولاکوویچ ما را قانع کرد به کار خود ادامه خواهد داد. کولاکوویچ انتخابی بوده که از گذشته به ما رسیده است. در نهایت این که ما تابع تصمیم هیئت رئیسه هستیم.

منظمی درباره انتخاب جانشین خوش‌خبر برای سرپرستی تیم ملی والیبال اظهار داشت: برای سرپرستی تیم ملی گزینه داریم اما این گزینه‌ها ساخته و پرداخته نشده‌اند اما به نظرم می‌توانند از عهده کار بربیایند.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص نامه‌ای که به کنفدراسیون والیبال آسیا جهت برکناری افشاردوست از کمیته مربیان این کنفدراسیون زده شده، گفت: ایران جزو کشورهای برتر والیبال آسیا است پس می‌تواند کرسی‌هایی در کنفدراسیون والیبال آسیا داشته باشد. این کرسی‌ها را هم با لابی داده می‌شود. اگر من هم به کنفدراسیون رفتم بدانید که با لابی انجام شده است. رای‌گیری هم صورت می‌گیرد اما قبل آن تصمیم‌گیری می‌شود. البته برای لابی باید رزومه داشت. رزومه من هم رزومه ضعیفی نیست. نامه‌ای هم که ما دادیم در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا که یک ماه دیگر است مورد بررسی قرار داده خواهد شد. من دنبال پست نیستم و نمی‌خواهم جای کسی را بگیرم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *