می‌توانستیم با نتیجه بهتری پارس جنوبی را ببریم/ لبخندهای علی کریمی فشار را از روی ما کم کرد

15:08 - 13 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۵۰۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: می‌توانستیم با نتیجه بهتری پارس جنوبی را ببریم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم اما استرس بازی و جو سنگین آن اجازه نداد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی درباره اولین برد تیم فوتبال سپیدرود در لیگ هجدهم که مقابل پارس جنوبی رقم خورد، اظهار داشت: خدا را شکر که بالاخره بعد از مدت‌ها پیروزی ما در یک بازی سخت رقم خورد. تیم تارتار خیلی خوب بازی کرد. ما می‌دانستیم آنها تیم دونده‌ای هستند و خوب در فاز تهاجمی پرس می‌کنند از این رو کاملا برنامه ریزی شده و با شناخت از حریف به میدان رفته بودیم.

وی ادامه داد: پیش از این با تارتار کار کرده بودم و از برخی بازیکنان این تیم هم شناخت داشتم البته همه بازیکنان این تیم شناخته شده هستند بنابراین با وجود این که بازی سختی بود ولی با حمایت هواداران موفق به کسب پیروزی شدیم هر چند می‌توانستیم با نتیجه بهتری بازی را ببریم چون موقعیت‌های زیادی داشتیم اما استرس بازی و جو سنگین آن اجازه نداد.

وی با اشاره به باران شدید رشت در این بازی خاطرنشان کرد: بارندگی از جهاتی به نفع ما شد ولی به ضررمان هم بود. البته برای تیم حریف که با چمن مصنوعی آشنایی ندارند بازی در هوای بارانی سخت‌تر است. به نظر من خوب بازی کردیم و آنها هم خوب بودند البته ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی یک موقعیت خیلی خوب من گل نشد. ولی گاهی توپ‌های ساده‌ای که فکر نمی‌کنی گل شود به گل می نشیند. پارسی‌ها خوش شانس بودند که بیش از این گل نخوردند چون روز خوب رحمان احمدی بود و چند توپ عالی از بازیکنان ما گرفت.

این بازیکن ادامه داد: می‌توانیم این روند را ادامه دهیم البته ما هفته‌ها است خوب بازی می کنیم. علی کریمی همیشه با لبخند با بازیکنان صحبت می‌کند و لبخند‌های او این فشار را از روی ما کم کرد. رفتار های این مربی جوی را در تیم بوجود آورده که همه یک دل هستیم و دلمان می خواهد سپیدرود نتیجه بگیرد. در بازی با پارس جنوبی هم بازیکنان با همه وجود بازی کردند و خدا را شکر که موفق شدیم سه امتیاز بگیریم.

مهدوی تاکید کرد: کار سختی داریم. تیم های بالای ما در جدول در حال نتیجه گرفتن هستند اما ناامید نیستیم و  مطمئن هستم سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند. ما به رقبا نگاه نم‌ کنیم و باید خودمان به دنیال نتیجه گیری باشیم. به هر حال تیم‌های دیگر هم لغزش‌هایی خواهند داشت و در نتیجه باید برای خودمان امتیاز جمع کنیم تا در وقت لغزش حریفان خود را بالا بکشیم. بدون شک مربیان در نیم فصل کادرفنی بازیکنانی را جذب خواهد کرد و بر قدرت سپیدرود می افزایند.

وی در مورد بازی هفته آینده سپیدرود برابر فولاد گفت: هفته آینده بازی سختی با فولاد داریم. قطعا فولاد با این همه امکانات و بوجه به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد از این رو می‌دانیم کارمان در این بازی راحت نیست البته من اعتقاد دارم همه بازی‌ها سخت است و باید در همه بازی‌ها با تمرکز به میدان برویم. تیم ما در دقایق پایانی کمی متزلزل است در نتیجه اگر در دقیق پایانی بازی با فولاد گل نخوریم برد مقابل این تیم دور از دسترس نیست.

وی در مورد شادی زاید الوصف بازیکنان سپیدرود در پایان بازی با پارس جنوبی عنوان کرد: هفته‌ها بود برنده نشده بودیم و خیلی تحت فشار بودیم. تماشاگران ما در همه بازی ها سنگ تمام می‌گذارند. ما از این پیروزی خوشحال بودیم و آنها هم توقع داشتند به سمت‌شان برویم و این شادی را با آنها شریک شویم بنابراین خوشحالی ما در زمین و بعد از بازی کمی طولانی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *