جهش جدید نیروی هوایی برای ارتقاء توان رزمی/ «تحریم» سلاحی کُند و نابُراست

8:51 - 12 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۵۰۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز جهش جدیدی برای ارتقای توان رزمی نیروی هوایی محسوب می‌شود، تاکید کرد: امروز ملت ایران و دانشمندان ما ثابت کردند که «تحریم» سلاحی کُند و نابُراست و ایران با عزم جوانان خود می‌تواند در برابر تمام تحریم‌ها بایستد و خط تولید ساخت هواپیمای جنگنده را راه اندازی کند.

جهش جدید نیروی هوایی برای ارتقاء توان رزمی/ «تحریم» سلاحی کُند و نابُراستبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، صبح امروز (۱۲ آبان) خط تولید جنگنده کوثر که اولین جنگنده صددرصد ایرانی کشورمان است، با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش، در اصفهان راه‌اندازی شد.

امیر موسوی در این مراسم اظهار داشت: به خاطر راه اندازی خط تولید جنگنده کوثر، خدا را شاکر هستیم و به ملت ایران تبریک می‌گوییم. 

وی افزود: از برادران‌مان در وزارت دفاع، که در یک کار هم‌افزا با نیروی هوایی ارتش و همچنین تعداد زیادی از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان توانستند یک نقطه عطف را در تاریخ صنایع دفاعی کشور ما رقم بزنند، سپاسگزاریم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز، یک روز بسیار مهم برای صنایع نظامی و یک روز بسیار مهم برای نیروی هوایی است، عنوان کرد: صنایع نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز برای اولن بار موفق شده با توان دانشمندان خود، خط تولید هواپیمای جنگنده را راه اندازی کند.

امیر موسوی با بیان اینکه امروز جهش جدیدی برای ارتقای توان رزمی نیروی هوایی محسوب می‌شود، تاکید کرد: امروز ملت ایران و دانشمندان ما ثابت کردند که «تحریم» سلاحی کُند و نابُراست و ایران با عزم جوانان خود می‌تواند در برابر تمام تحریم‌ها بایستد و خط تولید ساخت هواپیمای جنگنده را راه اندازی کند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *