قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از تلاش‌های مجاهدگونه مرزبانان در پاسداری از مرز‌های کشور/ ضرورت تعامل یگان حفاظت آستان قدس با سازمان‌های مسئول

17:09 - 09 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۱۲۲
تولیت آستان قدس رضوی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدگونه مرزبانان در پاسداری از مرز‌های کشور بر ضرورت همکاری یگان حفاظت آستان قدس با سازمان‌های مسئول تاکید کرد.

قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از تلاش‌های مجاهدگونه مرزبانان در پاسداری از مرز‌های کشور/ ضرورت تعامل یگان حفاظت آستان قدس با سازمان‌های مسئول

به گزارش گروه جامعه ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار سردار حسین اشتری  فرمانده ناجا، با تشکر از خدمات و اقدامات گسترده پلیس در اربعین حسینی (ع)، با تاکید بر اهمیت تامین نظم، آرامش و امنیت زائران، اظهار داشت: احساس امنیت برای زوار بسیار مهم است و باید برای رسیدن به این هدف، تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به حضور جمعیت میلیونی سوگوار در روز‌های پایان ماه صفر در مشهد مقدس، بایستی برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برقراری نظم و امنیت این مراسم انجام شود.

تولیت آستان قدس رضوی به اهمیت کار و ماموریت مرزبانی اشاره و از تلاش این عزیزان برای تامین نظم و امنیت استان خراسان رضوی و پاسداری از مرز‌های کشورمان تشکر کرد.

آیت الله رئیسی به اهمیت حفاظت از اماکن مقدس و میراث فرهنگی آستان قدس رضوی تاکید و معرفی سردار "علی اکبر افراسیابی" به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان را مایه خیر و برکت دانست و تصریح کرد: تشکیل این یگان که با نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همکاری نزدیکی خواهد داشت، یک ضرورت است و امیدواریم اثربخش باشد.

تولیت آستان قدس رضوی، ضمن آرزوی توفیق برای سردار "محمد کاظم تقوی" به عنوان فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس استان، قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار، سردار اشتری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، عملکرد و خدمات پلیس به زائران اربعین در مرز‌های غربی کشور گفت: خوشبختانه امسال با تمهیدات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته و نیز حضور ۳۰ هزار نیروی پلیس، ماموریت عظیم اربعین به خوبی انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: پلیس، ماموریت‌های بزرگی را با موفقیت انجام داده که خوشبختانه کسب این توفیقات به برکت عنایت و الطاف بیکران حضرت امام رضا (ع)، همراهی وحدت بخش مردم و نیز حمایت‌های مسئولان بوده است.

فرمانده ناجا در خاتمه ابراز امیدواری کرد: یگان حفاظت آستان قدس رضوی در وظایف و ماموریت‌هایی که با همکاری و همراهی پلیس پیشگیری ناجا و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و دیگر ظرفیت‌ها بر عهده می‌گیرد، خوش بدرخشد و به خوبی و شایستگی برای زائران بارگاه امام رضا (ع) انجام وظیفه کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *