جمع‌آوری روزانه ۳ هزار تن زباله در کربلا توسط خدام‌الحسین

14:24 - 09 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۰۲۷
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از جمع‌آوری و انتقال روزانه سه هزار تن زباله از خیابان‌های کربلای معلی در ایام اربعین حسینی (ع) توسط خدام‌الحسین خبر داد.

جمع‌آوری روزانه ۳ هزار تن زباله در کربلا توسط خدام‌الحسین

به گزارش گروه جامعه ، مجتبی یزدانی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی (ع) در کربلای معلی اظهار کرد: در کربلای معلی ۸۵۰ نفر از خدام‌الحسین (ع) حضور داشتند که در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۳ تا ۲۰، عملیات رفت و روب و نگه‌داشت شهر کربلا را انجام می‌دادند.


این مقام مسئول در شهرداری تهران افزود: خدام‌الحسین در این مدت با هماهنگی شهرداری و استانداری کربلا، خدمات بسیار ارزشمندی را به زائران اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) ارائه کردند.

یزدانی اظهار داشت: در این مدت، به طور متوسط روزانه سه هزار تن زباله در مسیر‌های منتهی به حرم حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) توسط خدام‌الحسین جمع‌آوری و با ماشین‌های حمل زباله از شهر‌های همدان، رشت و شهرداری کربلا که مسئولیت اصلی را داشت به محل‌های تخلیه منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه با اقدامات خدام‌الحسین و با همکاری و مدیریت نیرو‌های شهرداری کربلا حجم قابل توجهی از زباله‌هایی که در مسیر خیابان‌های منتهی به حرم‌های مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل بود و مشکل تردد ایجاد می‌کرد، جمع آوری شد توضیح داد: از محل همین اقدامات، در پایان مراسم اربعین حسینی (ع) شاهد تسهیل امور و مشکلات کمتر برای تردد زائران هستیم و قطعا این موضوع نتیجه و حاصل خدماتی است که خدام‌الحسین در حدود ۱۵ روز گذشته ارائه کردند.

یزدانی یادآور شد: شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کربلای معلی، استاندار کربلا، تولیت‌های آستان مقدس اباعبدالله‌الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و سایر مسئولان عالی عراقی در موقعیت‌های مختلف از کمپ خدام‌الحسین شهرداری تهران بازدید و از اقدامات انجام شده ابراز رضایت بسیار کردند و این عملکرد مثبت و چشمگیر را محصول عشق به اباعبدالله و خدمت به زائران ایشان دانستند.

این مقام مسئول در شهرداری تهران افزود: از اعضای شورای شهر تهران که همکاری و مساعدت‌های لازم را داشتند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته، خدام‌الحسین در کربلای معلی حضور یابند و به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی کنند قدردانی می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *