در ژاپن هر نتیجه‌ای غیر از شکست می‌تواند برای پرسپولیس خوب باشد/ شاگردان برانکو تا همین جا هم شاهکار کرده‌اند

13:01 - 11 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ژاپن هر نتیجه‌ای جز شکست می‌تواند برای پرسپولیس خوب باشد اما این تیم نیاز دارد محتاط و با برنامه‌ بازی کند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های کاشیما ژاپن و پرسپولیس ایران که قرار است روز شنبه برگزار شود، اظهارداشت: به نظرم پرسپولیس تا همین مرحله هم که رسیده شاهکار کرده و باید یک خسته نباشید جانانه به برانکو و تیمش بگوییم.

وی افزود: با این شرایط پرسپولیس و محدودیت‌هایی که این تیم داشته آنها عالی کار کرده‌اند ولی حالا باید کار خود را تمام کنند. کاشیما مثل پرسپولیس تیم بسیار خطرناک و متحدی است و عملکرد آنها در همین نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که آنها تا دقایق پایانی برای تیم‌شان می‌جنگند. تیم کاشیما چند بازیکن خارجی و موثر دارد که مهاجم آنها هم بسیار گلزن است. به نظرم اگر در ژاپن خدایی نکرده شکست بخوریم باز هم می‌شود در تهران نتیجه لازم را گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر نتیجه‌ای به جز شکست می‌تواند برای پرسپولیس خوب باشد اما این تیم نیاز دارد که محتاط و با برنامه‌ بازی کند. در بازی فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چون فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و  امیدوارم این اتفاقات به نفع پرسپولیس باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *