رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۴ گزینه جانشینی ضیایی چه کسانی هستند؟/ از آقای همیشه منتقد تا سرپرست جنجالی!

9:18 - 09 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
گزینه‌های مختلفی برای جانشینی احمد ضیایی در فدراسیون والیبال مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، با توجه به قانون عدم بکارگیری افراد بازنشسته در دستگاه‌های دولتی، به نظر می‌رسد عمر ریاست احمد ضیایی در فدراسیون والیبال رو به پایان است و وی باید جای خود را به فرد دیگری بدهد، هر چند تاکنون مقاومت‌های زیادی از سوی ضیایی برای این که همچنان بتواند ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشته باشد دیده شده است، با این حال وی شانس زیادی برای ماندن در این فدراسیون ندارد.

از همین حالا گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص این که چه کسی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب خواهد شد صورت گرفته است. در ادامه به بررسی گزینه‌هایی که برای ریاست فدراسیون والیبال شانس زیادی دارند پرداخته‌ایم.

امیر خوش‌خبر: چهره جنجالی این روزهای والیبال ایران که برکناری وی از سرپرستی تیم ملی والیبال، حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت قصد دارد در انتخابات فدراسیون والیبال شانس خود را برای ریاست این فدراسیون امتحان کند. خوش‌خبر سال‌ها سرپرستی تیم ملی والیبال را بر عهده داشته و محبوبیت بسیاری میان بازیکنان تیم ملی دارد. مهمترین حامی وی سعید معروف است که در خصوص برکناری‌اش از سرپرستی تیم ملی واکنش تندی به ضیایی داشت.

محمود افشاردوست: دبیر سابق فدراسیون والیبال که مدت کوتاهی را نیز در دوره ریاست ضیایی در فدراسیون والیبال حضور داشت در نهایت عطای حضور در این فدراسیون را به لقایش بخشید. ضیایی و منظمی تلاش زیادی کردند تا عضویت افشاردوست در کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا را لغو کنند اما در نهایت موفق نشدند.

بهنام محمودی: کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال که یکی از چهره‌های شاخص تاریخ والیبال ایران نیز محسوب می‌شود جزو کسانی خواهد بود که حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال قطعی به نظر می‌رسد. وی در انتخابات پیشین این فدراسیون، رقیب ضیایی بود که در نهایت از حضور در انتخابات سر باز زد. اهدای وسایل ورزشی به هیئت‌های استانی توسط محمودی، اختلافات زیادی را بین وی و ضیایی در پی داشت. او در همین مدت هم انتقادهایی را در خصوص عملکرد ضیایی مطرح کرده و می‌توان او را منتقد شماره یک رئیس فدراسیون والیبال قلمداد کرد.

امیرحسین منظمی: دبیر فعلی فدراسیون والیبال هم احتمالا جزو کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال خواهد بود. او در انتخابات پیشین این فدراسیون کاندیدا بود که در نهایت به نفع ضیایی کناره‌گیری خود را اعلام کرد. نکته جالب توجه این که منظمی در آن زمان قول داده بود که اگر بتواند ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده بگیرد چشم عقاب را بومی‌سازی خواهد کرد. صحبت‌های چندی پیش وی در رادیو که عنوان کرد برای برکناری افشاردوست از کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا نامه نگاری شده است جنجال زیادی به پا کرد.

احتمال این که جانشین ضیایی در فدراسیون والیبال یکی از این 4 نفر باشد بسیار زیاد است. باید دید در نهایت چه کسی می‌تواند سکاندار والیبال ایران شود، والیبالی که روزهای پرحاشیه‌ای را تجربه می‌کند و باید امیدوار بود با انتخاب رئیس آینده این فدراسیون، این حاشیه‌ها به حداقل برسد.

گزارش از آرش عبدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *