انتظار داریم در تهران جشن قهرمانی بگیریم/ کاشیما خط حمله قوی و خط دفاع ضعیفی دارد

8:30 - 09 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۷۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما انتظار داریم که در تهران و با حضور عظیم تماشاگرانمان قهرمان شویم و بتوانیم جشن قهرمانی را در تهران بگیریم.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن، آخرین شرایط سر خپوشان، آماده سازی ورزشگاه آزادی برای برگزاری فینال و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*شرایط پرسپولیس قبل از فینال چطور است؟

ما در این مدت تمرینات خوبی را انجاما دادیم و آماده برگزاری بازی رفت در ژاپن هستیم. امیدواریم که با یک نتیجه خوب به تهران برگردیم.

*چرا قبل از رفتن به ژاپن در امارات اردو زدید؟

این برنامه‌ای بود که برانکو به ما اعلام کرد. او معتقد بود که سفر مستقیم به ژاپن باعث خستگی بازیکنان می‌شود و به خاطر همین قرار شد یک روز و نیم در امارات باشیم و بعد از آن به ژاپن برویم. بعد هم با توجه به اینکه تکلیف حضور ما در فینال دیر مشخص شد برای تهیه بلیت و برنامه ریزی کمی مشکل داشتیم، اما آن برنامه‌ای که ریخته شد عینا انجام شد. بعد از بازی هم تیم به دبی می‌رود و دو روزی را در دوبی خواهد ماند و در روز ۱۶ آ‌بان به تهران بر می‌گردیم تا آماده دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آ‌سیا باشیم.

*طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ورزشگاه آزادی تا قبل از فینال تهران آماده شود.

خوشبختانه یک تیم قوی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا نواقص ورزشگاه را برطرف کنند. ان‌شاءالله تا قبل از فینال این مشکل هم برطرف می‌شود.

*برنامه باشگاه برای پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی در صورت قهرمانی ویا نایب قهرمانی آسیا چیست؟
 
ما تا الان پاداش بازی السد والدحیل را پرداخت کردیم. اگر به امید خدا قهرمان آسیا شویم پاداش ویژه‌ای داریم اگر هم خدای ناکرده نایب قهرمان شویم برای آن هم پاداش تعیین شده. این مسئله با هماهنگی هیئت مدیره و کادر فنی انجام شده و بچه‌ها دغدغه مالی ندارند.

*واقعا انتظارتان از پرسپولیس در فینال چیست؟

ما انتظار داریم که در تهران و با حضور عظیم تماشاگرانمان قهرمان شویم و بتوانیم جشن قهرمانی را در تهران بگیریم.

*در این مدت همکاری‌ها با باشگاه پرسپولیس چطور بوده؟

شخص سلطانی‌فر خیلی پیگیر برنامه‌های ما بود و مسابقات ما را پیگیری می‌کرد. هر زمانی که مشکل داشتیم مثل مشکل فکری یا معنوی وزیر ورزش تمام تلاشش را انجام داد. البته به خاطر محدودیت قانونی نمی‌توانستیم کمک مالی بگیریم، اما کمک معنوی گرفتیم. ضمن اینکه هر جا نیاز به هماهنگی بود وزارت ورزش به ما کمک کرد فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ وشرکت توسعه و نگهداری هم با ما کمال همکاری را داشتند تا بتوانیم دربازی برگشت در تهران میزبانی آبرومندانه‌ای داشته با شیم.

*از تیم کاشیما چقدر شناخت دارید؟‌

می‌دانیم تیم بسیار قدرتمندی است و خط حمله قدری دارد هر چند آنها خط دفاع ضعیفی دارند. برانکو دراین مدت چندین بار این تیم را برای بچه‌ها آنالیز کرده ومشکلی نیست.

*اعضای تیم کاشیما اعتقاد دارند به راحتی پرسپولیس را شکست بدهند وقهرمان آسیا شوند؟

آنها مجبورند این حرف‌ها را بزنند تا روحیه بگیرند. ما هم تیم بسیار قدرتمندی هستیم و به این راحتی‌ها مقابل هیچ تیمی شکست نمی‌خوریم.

*باهواداران ایرانی که درژاپن هستند چه صحبتی دارید؟

آنها خودشان از ما جلوتر هستند و نیاز به صحبت نداریم ان‌شاءالله با تشویق‌های خوبشان به ما روحیه می‌دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *