«سوزوکی» زهردارترین بازیکن کاشیما آنتلرز/ چه کسی مامور مهار مهاجم ژاپنی خواهد بود؟

12:20 - 11 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی‌های نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید برنامه ویژه‌ای برای مهار مهاجم زهردار تیم رقیب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز روز شنبه، ۱۲ آبان در ژاپن دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهند کرد. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم ژاپنی در دیدار‌های گذشته ثابت کرده هرچقدر در فاز هجومی قدرت دارد، به همان اندازه در دفاع ضعیف است. خوردن ۵ گل از تیم سامسونگ در مرحله نیمه‌نهایی نشان دهنده ضعف مفرط این تیم در فاز دفاعی است و زدن ۶ گل هم قدرت هجومی این تیم را اثبات می‌کند.

در این بین بدون تردید خطرناک‌ترین مهره هجومی این تیم ژاپنی یوما سوزوکی مهاجم ژاپنی سرعتی و گلزن است که در طول مسابقات این فصل لیگ قهرمانان به عنوان مهاجم هدف، وینگر راست و چپ بازی کرده و تکنیک مثال زدنی او در بسیاری از بازی‌ها برای تیمش گره‌گشا بوده است. او تا به اینجای کار ۸ گل به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل هم داده است تا نقش بسزایی در صعود تیمش به بازی فینال داشته باشد و همین موضوع موجب نگرانی سرمربی کروات قرمزهای پایتخت شده است.

این در حالی است که ترکیب دفاعی پرسپولیس برای بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما هنوز مشخص نیست. احتمال دارد سرخپوشان با همان ۴ مدافع همیشگی (حسینی، خلیل‌زاده، انصاری و مصلح) در این دیدار پای به میدان بگذارند.

باتوجه به حضور مصلح در سمت چپ خط دفاع پرسپولیس، احتمال دارد سوزوکی به عنوان وینگر راست بازی کند و تقابل این دو بازیکن می‌تواند تاثیر زیادی در سرنوشت این رقابت داشته باشد. البته زمزمه‌هایی مبنی بر بازی کردن محمد انصاری یا حتی محسن ربیع‌خواه در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس شنیده می‌شود.

 
باید منتظر ماند و دید در نهایت برانکو سرمربی باهوش و کاربلد پرسپولیس کدام بازیکن مامور مهار یوما سوزوکی مهاجم زهردار کاشیما خواهد کرد؟
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *