۱۵۱ خانواده برج گرنفل لندن پس از آتش سوزی هچنان در اقامتگاه‌های موقت زندگی می‌کنند

16:31 - 07 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۶۳۸
با گذشت ۱۶ ماه از آتش سوزی برج گرنفل در غرب لندن که ۷۲ کشته در پی داشت، ۱۵۱ خانواده همچنان در اقامتگاه‌های موقت یا اضطراری زندگی می‌کنند.
۱۵۱ خانواده برج گرنفل ۱۶ ماه پس از آتش سوزی هچنان در اقامتگاه‌های موقت و اضطراری زندگی می‌کنندبه گزارش گروه بین الملل ، خانواده‌های انگلیسی که خانه‌های خود را در جریان آتش سوزی سال گذشته برج گرنفل از دست دادند، پس از گذشت ۱۶ ماه از این حادثه در انتظار خانه‌های جدید هستند.

آمارها حاکی از آن است که با وجود گذشت ۱۶ ماه از آتش سوزی برج گرنفل که ۷۲ کشته در پی داشت، ۱۵۱ خانواده همچنان در اقامتگاه‌های موقت یا اضطراری زندگی می‌کنند. از این تعداد ۲۵ خانواده نیز همچنان در هتل‌ها سکونت دارند.

ایوینینگ استاندارد نوشته است که جولای سال گذشته شورا‌های کینگستون و چلسی وعده دادند خانواده‌های آسیب دیده این حادثه در عرض ۱۲ ماه آتی خانه‌های جدید خود را تحویل خواهند گرفت.

طبق آمار‌های اعلام شده توسط جان هیلی وزیر مسکن دولت سایه انگلیس، ۲۰۴ خانواده برج و خیابان گرنفل نیازمند خانه‌های جدید بودند که از این تعداد ۱۳۰ خانوار به مسکن دائمی انتقال یافتند. اما ۳۹ خانوار در پناهگاه‌های اضطراری اسکان داده شدند. ۲۲ خانواده در هتل و ۳۵ خانواده دیگر نیز در اقامتگاه‌های موقت زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، ۱۶۱ خانوار خیابان گرنفل نیز به خانه‌های جدید نیاز دارند که تاکنون تنها ۲ خانواده به مسکن دائم اسکان داده شده‎اند؛ و در مجموع ۷۲ خانوار هنوز در اقامتگاه‌های موقت زندگی می‌کنند. پنج خانواده در اقامتگاه‌های اضطراری، سه خانوار در هتل و ۲ خانوار نیز در آپارتمان سرویس اجتماعی ساکن شده‎اند. بقیه خانواده‌ها در خانه‌های خود زندگی می‌کنند.

وزیر مسکن دولت سایه انگلیس این ارقام را رسوایی ملی نامید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *