پیشنهاد مبارزه کردن برای آمریکا را رد کردم/ اهل تبلیغات و بازارگرمی نیستم

8:28 - 07 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۲۶۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش سابق تکواندو گفت: پیشنهاد مبارزه کردن برای کشور آمریکا را داشتم، اما من و خانواده‌ام دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد و این پیشنهاد را رد کردم.

محمد باقری معتمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص برگزاری سمینار‌های آموزشی در کشور‌های مختلف اظهار داشت: از ابتدای سال ۲۰۱۸ سیمنار‌های آموزشی را در کشور‌های فرانسه، بلژیک و هلند آغاز کردم. حدود ۴ ماه بعد دعوتنامه‌ای از کشور آمریکا برایم ارسال شد و یک سمینار هم در این کشور برگزار کردم.

وی افزود: چندی پیش یک دعوتنامه دیگر از کشور هند به دست ما رسید که به همراه تیمم در این کشور حاضر شدم و روش صحیح تکنیک و تاکتیک تکواندو را آموزش دادیم و تا الان بازتاب خوبی از این سمینار‌ها گرفته‌ایم و مطمئنا این کار را ادامه خواهیم داد.

ملی‌پوش سابق تکواندو در واکنش به اینکه چرا برگزاری این سمینار‌ها در سکوت خبری انجام می‌شود، تصریح کرد: خیلی از بچه‌های هم نسل من به این سمینار‌ها می‌روند و اخبار آنها از سوی فدراسیون پوشش داده می‌شود، اما من نیازی به این مسائل ندارم و کارم را انجام می‌دهم. همه می‌دانند من اهل تبلیغات و بازارگرمی نیستم و این سمینار‌ها منبع درآمد من است و قرار نیست برای پیشرفت کارم از کسی خواهش و تمنا کنم تا اخبار مربوط به آن را پوشش دهد.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود یک پیشنهاد از کشور آمریکا برای مبارزه کردن در این کشور به دستش رسیده، اظهار داشت: بله، این پیشنهاد را تأیید می‌کنم، اما من و خانواده‌ام دوست نداشتیم به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهیم و آن را رد کردم. البته چند پیشنهاد اروپایی هم برای بازی کردن دارم، اما هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکردم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن ادامه داد: در سه سال گذشته سخت‌ترین روز‌های دوران ورزشی خود را سپری کردم و دیگر صحبت کردن از اختلاف نظر و مشکلاتم با مسئولان فدراسیون تکواندو تکراری شده است و همه می‌دانند که آقایان چه بلایی سر من آوردند، اما با این حال تمریناتم را ادامه دادم و هنوز از دنیای قهرمانی خداحافظی نکردم. اگر پیشنهادی باب میلم به دستم برسد احتمال دارد به شیاپ‌چانگ برگردم و برای کشور دیگری مبارزه کنم.

معتمد در پایان خاطرنشان کرد: در حال ساخت یک مستند از زندگی خودم هستم که از بچگی تا تمام سختی‌های دوران ورزشی من در این مستند به تصویر کشیده خواهد شد. فعلا مشخص نیست این مستند به چه صورتی به نمایش دربیاید، اما در حال تکمیل آن هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *