۲۰درصد جاسوس‌ها و نیرو‌های امنیتی دنیا از نیرو‌های تربیت شده رژیم صهیونیستی هستند

12:14 - 06 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۲۴۴
دسته بندی: سیاست
نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: ۲۰درصد جاسوس‌ها و نیرو‌های امنیتی دنیا از نیرو‌های تربیت شده رژیم صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی در حال ایجاد فساد مالی، رسانه‌ای و فرهنگی در تمام سطوح در دنیاست.
۲۰درصد جاسوس‌ها و نیرو‌های امنیتی دنیا از نیرو‌های تربیت شده رژیم صهیونیستی هستندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، ناصر ابوشریف در نشست «خدمات متقابل ایران و فلسطین در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی» که صبح امروز برگزار شد، گفت: انگیزه اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مواجهه با فلسطین، دینی است. طرح‌های صهیونیست‌ها مبتنی برسلطه طلبی و فساد است.

وی ادامه داد: امروزه رژیم صهیونیستی بافساد گسترده‌ای مواجه است. نصف سرمایه و اموال جهان در اختیار یهودیان در سراسر دنیاست. جمعیت آن‌ها در دنیا به ۱۴ میلیون نفر می‌رسد. اکثر تصمیم گیری‌های مهم دنیا در اختیار یهودیان است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تاکید کرد: ۲۰درصد جاسوس‌ها و نیرو‌های امنیتی دنیا از نیرو‌های تربیت شده رژیم صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی در حال ایجاد فساد مالی، رسانه‌ای و فرهنگی در تمام سطوح در دنیاست.

وی گفت: ایران مسیر و روش رژیم صهیونیستی در فسادهایش را به دیگر کشور‌های دنیا نشان داد. البته براساس آیات فراوان قرآن معتقدیم که انشالله رژیم صهیونیستی روسیاه‌ می شود. همانطور که به فلسطین آمده اند با روسیاهی و خفت از مسجد الاقصی خارج می‌شوند.

ابوشریف اضافه کرد: برای پیروزی راهی جز مقاومت نداریم. با تکیه بر دین و مبارزه است که می‌توانیم موفق شویم. انقلاب اسلامی مسیر را به مانشان داد.
 
ابوشریف گفت: آن‌ها تلاش بسیاری برای فشار به ایران با مسائل اقتصادی مختلفی وارد کردند تا مردم را از انقلاب دور کنند، اما چنین نشد. انقلاب اسلامی هم با همه دشمنی آن‌ها به پیروزی رسید و انشاالله ایران همچنان در کنار مردم فلسطین و سایر کشور‌های منطقه بر طرح‌های صهیونیستی و استکباری به موفقیت می‌رسد.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: آن‌ها تلاش زیادی کردند تا برخی کشور‌های منطقه را تجزیه و آن‌ها را غارت کنند. در عربستان شاهد بودیم برای اینکه یک نفر را حاکم کنند حاضرند تمام اموال امتشان را هدر دهند. کشور‌هایی که می‌خواهند خود را از چنگال صهیونیست و استکبار برهانند بهترین راه‌حلشان همان مبارزه یا مقاومت در برابر آنهاست.

وی در پاسخ به سوالی درباره حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های غزه گفت: جنبش جهاد نمی‌تواند ببیند اسرائیل به آن‌ها ۸ حمله می‌کند و دست روی دست بگذارد حفظ مقاومت، قواعد و پارامتر‌هایی دارد که باید آن‌ها را رعایت کنیم. غزه در محاصره شدید است و رژیم‌های عربی بیشتر از رژیم صهیونیستی علیه فلسطین توطئه می‌کنند. گاهی رژیم صهیونیستی می‌خواهد از شدت درگیری‌ها کم کند، اما تا قرار است فضا کمی آرام شود برخی کشور‌های عربی نمی‌گذارند این معادلات محقق شود.

ابوشریف اضافه کرد: تا حد امکان تلاش می‌کنیم از مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها حمایت کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد رهبر معظم انقلاب برای مردم فلسطین گفت: اگر رفراندوم واقعی انجام شود مسلما اقدام مناسبی است. حتما مردم فلسطین بیشترین حق را در این کشور دارند. مردم این کشور به زور از سرزمین اصلی خود رانده شده‌اند و مردم دیگری از سایر نقاط دنیا به فلسطین آورده شده اند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اظهارات خصمانه اخیر لیبرمن گفت: او نگهبان یک کلوپ شبانه در لیتوانی بوده که در سال ۱۹۸۷ میلادی به فلسطین مهاجرت کرده است. او مدتی قبل می‌گفت  حضرت موسی ما را اشتبا‌ها به اینجا آورده است. انگار او با حضرت موسی همنشین بوده که چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند.

وی یادآور شد: مردم فلسطین اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی حق دارند در این رفراندوم شرکت کنند که حق عقلانی آنهاست. مشکل ما این است که دنیا قبول نمی‌کند. ما می‌خواهیم حق خود را از آن‌ها بگیریم.

ابوشریف در پایان گفت: رژیم صهیونیستی قدرت و ابزار مدرن تکنولوژیک را در دست دارد که اگر بخواهیم در مقابل آن‌ها بایستیم باید دارای این مولفه‌های قدرت باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *