شهادت جوان فلسطینی در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیست

8:12 - 06 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۱۳۵
رسانه‌های فلسطین گزارش دادند یک جوان فلسطینی که روز جمعه و در جریان راهپیمایی بازگشت هدف گلوله نظامیان قرار گرفته بود بامداد امروز یکشنبه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

شهادت یک فلسطینی در پی اصابت گلوله نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های فلسطین گزارش دادند یک جوان فلسطینی که روز جمعه و در جریان راهپیمایی بازگشت هدف گلوله نظامیان قرار گرفته بود بامداد امروز یکشنبه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

روز جمعه ساکنان نوار غزه سی‌و‌یکمین راهپیمایی بازگشت با عنوان «غزه پایدار است و تسلیم نخواهد شد» را برگزار کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به شرکت کنندگان در این راهپیمایی چند نفر را به شهادت رسانده و صد‌ها نفر دیگر را نیز مجروح کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی یورش نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی روز گذشته ۵ نفر به شهادت رسیده و ۱۸۷ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

نظامیان صهیونیست تظاهرات کنندگان در شهر «رام‌الله» در کرانه باختری را نیز هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حمله یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت به شهر قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

شمار شهدای فلسطینی «راهپیمایی بزرگ بازگشت» به دست نیرو‌های صهیونیستی تا کنون به بیش از ۲۰۰ تن رسیده است، افزون بر آن که بیش از ۲۳ هزار شهروند دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز مجروح شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *