آغاز پایان دو رژیم؛ از سعودی تا صهیونیستی

10:53 - 05 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۸۸۸
دسته بندی: سیاست
رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی دو جنایتکاری هستند که زمان سقوط آن‌ها نزدیک شده است. همه جنایاتی که این دو رژیم انجام می‌دهند، از سر استیصال و درماندگی است.
آغاز پایان دو رژیم؛ از سعودی تا صهیونیستیگروه سیاسی ؛ عربستان سعودی نشان داده است که به هیچ یک از اصول اخلاقی، انسانی، شرعی و قانونی پایبند نیست.  رفتار‌هایی که از سوی سران سعودی سر می‌زند، خودکامگی همراه با دیکتاتوری محض است که با جرم و جنایت عجین گشته و تاکنون نیز همین روش توانسته است یک رژیم جنایتکار و دیکتاتور را سر پا نگه دارد.

حتی رفتار‌های رژیم سعودی با دیگ کشور‌ها نیز بویی از قوانین بین المللی نبرده است. هنگامی که تاریخ عربستان سعودی را پس از انقلاب اسلامی ورق می‌زنیم به صفحاتی می‌رسیم که جز خباثت و جنایت نمی‌توان در آن چیزی یافت.
 
  فاجعه‌ای که رژیم سعودی در حج سال ۱۳۶۶ باعث آن شد یک نمونه از جنایاتی است که عربستان سعودی مرتکب شد.  حجاج ایرانی هنگامی که در حال برگزاری مراسم برائت از مشرکین بودند، با هجوم نیرو‌های امنیتی رزیم سعودی روبرو می‌شوند. مأموران با بی رحمی تمام به سوی حجاج شلیک می‌کنند و تعداد زیادی از حجاج ایرانی را به شهادت می‌رسانند.

سران سعودی حتی پس از انجام جنایت خود، اجازه مداوا به مجروحین را هم نمی‌دهند که به همین خاطر تعداد زیادی از حجاج به خاطر بی توجهی و ممانعت از درمان به شهادت می‌رسند. حجاج ایران و حتی غیر ایرانی در مکان و زمانی به شهادت رسیدند که خون ریختن حرام است، اما سعودی‌ها همه این قواعد و شرایط را زیر پا گذاشتند و با بی توجهی به آن، به خانه خدا بی احترامی کردند و حرمت آن را شکستند.

هر چند فاجعه سال ۱۳۶۶ مکه باید از لحاظ حقوقی و قضایی پیگیری می‌شد تا مجرم به سزای اعمال خود می‌رسید، اما در آن زمان ارداه‌ای برای پیگیری بین المللی موضوع وجود نداشت. سرکوب شیعیان عربستان به دست عمال سعودی تازگی ندارد، عربستان وهابی سال هاست که با مسلمانان واقعی به ویژه شیعیان دشمنی دارد و آن‌ها را سرکوب می‌کند.

استان شیعه نشین قطیف مکانی است که شیعیان از دست جنایات آل سعود در امان نیستند، آیت الله شیخ نمر از شیعیان منتقد و معترض آل سعود و از رهبران شیعیان عربستان، دو سال پیش به دست رژیم سعودی اعدام و به شهادت رسید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *