همچنان شاهد بهانه‌گیری‌های واشنگتن علیه کشورمان هستیم

9:19 - 05 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۸۵۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گغت: علی رغم اینکه جمهوری اسلامی، قانون مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم را در قوه مقننه تصویب کرده است، اما همچنان شاهد بهانه گیری‌های واشنگتن علیه کشورمان هستیم.
همچنان شاهد بهانه گیری‌های واشنگتن علیه کشورمان هستیمبه گزارش گروه سیاسی ، سیدحسین نقوی‌حسینی بااشاره به تحریم آمریکا علیه ۲ ایرانی به بهانه واهی حمایت از طالبان، گفت: علی رغم اینکه جمهوری اسلامی، قانون مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم را در قوه مقننه تصویب کرده است، اما همچنان شاهد بهانه گیری‌های واشنگتن علیه کشورمان هستیم.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه تلاش‌های آمریکایی‌ها در راستای تنگ‌تر کردن حلقه تحریم در مواجه با کشورمان است، اظهار کرد: به عبارتی ترامپ می‌خواهد نظر همپیمانانش برای همراهی در اعمال تحریم‌ها را جلب کند.

وی با اشاره به اینکه چندی پیش نیز شاهد تحریم‌های جدید آمریکا علیه چند بانک و شرکت ایرانی به بهانه اقدامات ضد حقوق بشری بودیم، ادامه داد: در واقع می‌توان اذعان کرد ایالات متحده پازلی از محدودیت‌ها را برای کشورمان پیش بینی کرده و تلاش می‌کند تا فرارسیدن ۱۳ آبان آن‌ها را اعلام کند.

طبق گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه طی چهل سال گذشته آمریکا انواع تحریم‌ها را علیه کشورمان تصویب و اجرایی کرده است، تصریح کرد: بنابراین می‌توان گفت که دیگر تحریم‌های آن‌ها نمی‌تواند بر روی اقتصاد کشورمان تاثیرگذار باشد، زیرا ایران راهکار‌های خنثی کردن تحریم‌ها را می‌داند و در این مهم در حالی است که کشور‌های دیگر نیز به قدرت کشورمان ایمان آورده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در تلاش است ۱۳ آبان تحریم‌های ثانویه نفتی و بانکی را علیه کشورمان اجرایی کند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالی است که امروزه مشاهده می‌شود بازار نفت با تلاطم مواجه شده و همین امر سبب نارضایتی کشور‌های مختلف نسبت به سیاست‌های ترامپ شده است؛ همچنین می‌توان دید که برخی کشور‌های منطقه برای جلوگیری از آسیب دیدن اقتصادشان درصدد معافیت گرفتن از آمریکا هستند که بیانگر جایگاه رفع ایران است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *