معاون قضایی رئیس کل دادگستری زنجان: حضور و پاسخگویی به مشکلات مردم از سیاست‌های دستگاه قضاست

11:22 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۶۸۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی، حضور مسئولان قضایی در جمع مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین میرزایی در دیدار مردمی که به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مسجد رضویه زنجان انجام شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت و توفیق الهی است و ما باید سپاسگزار باشیم که در این انقلاب شکوهمند اسلامی خدمتگزار مردم هستیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: بزرگداشت و برگزاری جشن پیروزی انقلاب و تبیین ابعاد مختلف شکل گیری انقلاب به نسل امروز و جوان تکلیف است و با مشارکت حداکثری آحاد جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ماه و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دهیم پای انقلاب و نظام هستیم.

بیشتر بخوانید:

۶۲ زندانی جرایم غیرعمد استان زنجان با کمک ستاد دیه آزاد شدند

وی اظهار کرد: یکی از سیاست های دستگاه قضایی، حضور مسئولین قضایی در جمع مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان است؛ امروز در جمع شما هستیم تا اگر شخصی مشکل حقوقی یا قضایی دارد نسبت به استماع و حل آن اقدام کنیم.

در این دیدار مردمی که به مدت 2 ساعت بطول انجامید، قاسم یارمحمدی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زنجان و مجید عبدی معاون دادستان زنجان و وکلای بسیج حقوقدانان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *