خبرنگار هتاک به ساحت مقدس ائمه هدی (ع) بازداشت شد

11:22 - 03 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۵۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی اقدامات سریع و قاطع قضایی چند روز اخیر، پویان خوشحال، خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ائمه هدی (ع) که تحت تعقیب قضایی گرفته بود شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در پی اقدامات سریع و قاطع قضایی چند روز اخیر، پویان خوشحال، خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ائمه هدی (ع) که تحت تعقیب قضایی گرفته بود شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

۲۹ مهر ماه روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" که با نام پویان خوشحال منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش این خبرنگار به جای استفاده از عبارت "شهادت امام حسین (ع) " از عبارت "درگذشت امام حسین (ع) " استفاده کرد که با اعتراض و انتقاد‌های فراوان مواجه شد.

در همین حال بررسی‌ها نشان داد این خبرنگار (پویان خوشحال) در صفحه فضای مجازی خود نیز چندین بار به ساحت ائمه هدی (ع) توهین و جسارت کرده است که این موضوع باعث جریحه دار شدن اذهان مومنین و عاشقان ائمه معصومین (ع) شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *