دستورات لازم برای رفع مشکلات 3 واحد صنعتی و تولیدی در دادگستری خوزستان صادر شد

15:37 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۵۶۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دستورات لازم برای رفع مشکلات 3 واحد صنعتی و تولیدی در خوزستان صادر شد

خبرگزاری میزان-در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خوزستان که با حضور رئیس کل دادگستری استان و اعضای ستاد برگزار شد، پرونده‌های سه واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحدها صادر شد.

علی دهقانی در این جلسه، با اشاره به ضرورت عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضاییه، اظهار کرد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل شده یکی از اقداماتی است که به کاهش نرخ بیکاری، توسعه استان و افزایش امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کند و به عنوان یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در سند تحول قضایی لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های اجرایی در این راستا باید در جهت توسعه استان باشد و از اجرای طرح‌های عمرانی بدون مطالعه صحیح و بررسی دقیق علمی، کاربردی، زیست محیطی، اقتصادی و ... که احتمال می‌رود به دلایل مختلف ناتمام بماند، پرهیز شود.

دهقانی در این جلسه بر تسریع امور از مجراهای قانونی، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و هدررفت تجهیزات این واحدها، افزایش تولید و اشتغال در استان تاکید و دستورات مقتضی را در جهت حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی استان صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *