بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی

8:58 - 17 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۶۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه داستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

در جریان این بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور و هیئت همراه از نزدیک وضعیت پارکینگ خودروها و موتورهای توقیفی پارکینگ را مورد بررسی قرار دادند.

حسنی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گزارشی از روند فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه و عملکرد شورا را بیان کرد.

گفتنی است در این پارکینگ در حال حاضر 1666 دستگاه خودرو توقیف است که برای تعداد 371 دستگاه حکم مصادره به نفع دولت صادر شده و از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 710 دستگاه در مزایده‌های برگزار شده فروخته شده و تا پایان سال جاری دو مزایده دیگر برگزار خواهد شد.

در ادامه سفر معاون قضایی دادستان کل به استان خراسان جنوبی، جمادی از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در حال احداث بانوان بیرجند و همچنین از ایست و بازرسی علی آباد بیرجند بازدید و در جریان اقدامات و برنامه های آنان قرار گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *