رئیس کل دادگستری استان مازندران از دادگستری بهشهر بازدید کرد

16:42 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۴۰۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران به‌همراه تعدادی از معاونین خود از بایگانی راکد و برخی از شعبات دادگستری بهشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الإسلام والمسلمین محمد صادق اکبری به همراه تعدادی از معاونین خود از بایگانی راکد و برخی از شعبات دادگستری بهشهر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بازدید، خود با برخی از مراجعین به این دادگستری گفت‌وگو و در جریان نحوه برخورد و روند رسیدگی قرار گرفته و نسبت به تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و رفع ایرادات و نواقص، ارشادات لازم را داشتند.

وی ضمن بازدید، وضعیت آماری پرونده های شعب، وقت های رسیدگی و تعیین اوقات نظارت، رسیدگی و اوقات احتیاطی، دلایل افزایش پرونده ها و علت اطاله دادرسی ها که از اهمیت ویژه ای برخوردار است را بررسی وبر بهبود وضعیت آمار، تعیین وقت های مناسب و زود هنگام و پرهیز از تعیین اوقات طولانی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در جریان این بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان‌،شعب و همچنین بایگانی بازدید و ضمن تقدیر از همکاران بر تداوم هرچه بهتر روند بایگانی پرونده ها و رسیدگی به پرونده های مهم وحفظ حقوق شهروندی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمنسلمین ومعاونین وی در ادامه برنامه های خود به دیدار امام جمعه شهرستان بهشهر رفتند همچنین با خانواده شهدای این شهر نیز دیدار داشتند.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان مازندران از کلانتری 11شهرستان بهشهر

رئیس کل دادگستری مازندران بطور سرزده از بخش های مختلف کلانتری 11 شهرستان بهشهر بازدید کرد.

حجت الإسلام والمسلمین محمد صادق اکبری براهمیت حفظ حقوق شهروندی، تسریع در اجرای دستورهای قضایی و اعلام بهنگام نتایج اقدامات انجام شده از سوی ضابطین به مراجع قضایی تأکید کرد.

در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز وی را همراهی می کرد؛ ضمن گفتگو با رئیس کلانتری و دیگر پرسنل کادر و وظیفه مستقر در این مجموعه انتظامی، بطور چهره به چهره با تعدادی از مراجعان نیز گفت‌وگو و مهمترین مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *