رئیس کل دادگستری استان یزد دستور رفع مشکلات 3 واحد تولیدی شهرستان زارچ را صادر کرد

15:26 - 16 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۳۸۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد در جریان بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از 3 واحد تولیدی شهرستان زارچ دستور رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - اعضای ستاد استان اقصادی مقاومتی یزد در سفر به شهرستان زارچ در ادامه بازدیدهای میدانی از 3 واحد تولیدی این شهرستان بازدید کردند.

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد با حضور در شهرستان زارچ از 2 واحد تولیدی و صنعتی موفق این شهرستان در حوزه نساجی و یک واحد نیمه فعال شهرک صنعتی ولیعصر شهرستان زارچ در حوزه فناورانه بازدید کردند.

در ادامه اعضای این ستاد با حضور در نشست ستادی اقتصادی مقاومتی در فرمانداری شهرستان زارچ، جهت رفع موانع پیش روی این واحدهای تولیدی تصمیماتی اتخاذ کردند.

رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این نشست، گفت: نوعا مشکلات واحدهای بازدید شده در حوزه نساجی تسهیلات شامل سرمایه در گردش و ثابت بود که مقررشد: بانک های عامل ظرف مدت 10 روز نسبت به تامین اعتبار لازم اقدام کنند.

غلامعلی دهشیری تصریح کرد: واحد فناور غیر فعال نیز با مشکلاتی در حوزه تامین برق و گاز روبرو بود که مقرر شد تا حمایت های لازم از این مجموعه جهت بازگشت به چرخه تولید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

۱۲۲ زندانی با کمک خیران وهمت دادگستری استان یزد آزاد شدند

انتهای پیام/


برچسب ها: تولید دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *