رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مصاف تکواندوکاران در لیگ برتر/ رویارویی مدعیان قهرمانی در هفته سوم

12:31 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۳۲۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دیدار‌های هفته سوم تا پنجم از دور رفت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز شنبه با پیگیری ۱۲ دیدار در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته سوم تا پنجم از دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" روز شنبه با حضور ۸ تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در دیدار نخست هفته سوم تیم لوازم خانگی کن با صنعت مس کرمان مبارزه می‌کند و پس از آن هوگوپوشان شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند به مصاف یکدیگر می‌روند. در سومین پیکار تعاونی انقلاب شهریار شرکت پالایش نفت آبادان برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین مبارزه این هفته نیز ملوان نداجا و پاس قوامین رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

برنامه رقابت‌ها به شرح ذیل است:

هفته چهارم///
تیم لوازم خانگی کن - تیم ملوان نداجا
تیم شهرداری ورامین – تیم شرکت پالایش نفت آبادان
تیم دانشگاه آزاداسلامی – تیم پاس قوامین
تیم تعاونی انقلاب شهریار – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

هفته پنجم///
تیم لوازم خانگی کن – تیم تعاونی انقلاب شهریار
شهرداری ورامین – تیم باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
تیم دانشگاه آزاداسلامی – تیم ملوان نداجا
تیم پاس قوامین – تیم شرکت پالایش نفت آبادان

گفتنی است؛ در پایان هفته دوم این مسابقات، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۶ امتیاز و تفاضل ۱۰ صدرنشین شد، هوگوپوشان لوازم خانگی کن با کسب ۶ امتیاز و تفاضل ۱۰ رده دوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهرداری ورامین نیز با کسب ۶ امتیاز و تفاضل ۶ در جایگاه سوم قرار گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *