دستگیری عاملین جنایت منطقه نامجو در کمتر از ۴۸ ساعت/متهمان به اتهام سرقت موبایل در ارومیه دستگیر شده بودند

12:32 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۳۲۱
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری متهمان پرونده جنایت در منطقه نامجو که در این دو پرونده خانم ۴۰ و ۲۵ ساله در داخل یک واحد مسکونی در خیابان شاه مرادی به قتل رسیده بودند خبر داد .

دستگیری عاملین جنایت منطقه نامجو در کمتر از ۴۸ ساعت/متهمان به اتهام سرقت موبایل در ارومیه دستگیر شده بودند

به گزارش گروه جامعه سرهنگ گودرزی اظهار داشت : ساعت ۱۲ ۳۰ مهرماه سال جاری وقوع دو فقره جنایت در یک خانه مسکونی به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد .

بااعلام این خبر پرونده ای با موضوع قتل عمد تشکیل و کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، دو متهم پرونده بنام های حمید و محمود 30 ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و اقدامات جهت دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

تحقیقات درحالی انجام گرفت که بررسی ها حاکی از آن بود متهمان از شهر تهران متواری شده اند.به این ترتیب ، اقدامات جهت دستگیری آنها ادامه پیدا کرد تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران متوجه شدند این دو نفر در شهرستان ارومیه به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان دستگیر شدند ‌ .

با مشخص شدن این موضوع بلافاصله با پلیس آگاهی شهرستان ارومیه هماهنگی های لازم انجام شد شد و برابر روال قانونی متهمان جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند تا پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از آنها آغاز شود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *