رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیم/ خدا را شکر که پرسپولیسی هستیم

9:23 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۱۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیم و از این بابت خوشحال هستیم.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که پرسپولیسی هستیم و می‌توانیم از بازی‌های زیبای تیم خود لذت ببریم. ما مشکلات زیادی داشتیم با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیم و از این بابت خوشحال هستیم.

وی افزود: بازیکنان هرچه در توان داشتند، گذاشتند و هواداران هم که مانند همیشه تیم را به جلو هدایت کردند. جا دارد از برانکو ایوانکوویچ تشکر کنم که در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشت و با قلبش برای پرسپولیس کار کرد تا به فینال اسیا برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس با السد چه بازیکنی بود، گفت: تمام بازیکنان خوب بودند و اصلا نمی‌شود بگویم چه کسی از بقیه بهتر بازی کرد. وقتی یک تیم فینالیست می‌شود تمام بازیکنان خوب بودند و امیدوارم این تیم با اتحاد و یکدلی به کارش ادامه دهد.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با السد از فینال هم استرس بیشتری داشت و شک نکنید در فینال راحت‌تر از این بازی خواهیم کرد. یک درصد شک نکنید که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم و هوادارن پشت تیم باشند تا بر بام آسیا بایستیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *