تعیین دور دوم تحریم‌های ایران در نیمه آبان ماه، تنها یک مانور سیاسی از سوی ترامپ است

21:01 - 01 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۱۱۱
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی گفت: تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران، نشان دهنده شکست قطعی آمریکا از ایران است. آمریکایی‌ها هر چه بر علیه ایران می‌توانستند را چه در زمان روسای گذشته و چه در زمان ترامپ انجام داده‌اند. لذا طرح دور دوم تحریم‌های ایران در نیمه آبان ماه، تنها مانور سیاسی ترامپ است.
کنعانی مقدم در گفتگو با میزان:حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به همزمانی تحریم‌های دور دوم آمریکا با روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی گفت: این اقدام آمریکا در آستانه روز ۱۳ آبان، نشان دهنده اقرار به شکست آمریکا در مواجهه با ایران است.
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از طریق اقدامات مختلف نتوانستند انقلاب اسلامی را مهار کنند و ایران را شکست دهند. آنها تاکنون دست به کودتا، حمله نظامی به هواپیمای مسافربری، کمک مالی و تسلیحاتی به عوامل ضد انقلاب،  فتنه گران و تروریست‌ها علیه ایران زده ‌اند.
 
کنعانی مقدم یادآورشد: اینکه آمریکا عنوان می‌کند از ۱۳ آبان دور جدید تحریم‌ها را آغاز می‌کند، مشخص نیست چه تحریم ها و اقداماتی را هنوز علیه ایران انجام نداده و مدنظر دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی تاکید کرد: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران، نشان دهنده شکست قطعی آمریکا از ایران است. آمریکایی‌ها هر چه بر علیه ایران می‌توانستند را  چه در زمان روسای گذشته و چه در زمان ترامپ انجام داده‌اند. لذا طرح دور دوم تحریم های ایران در نیمه آبان ماه، تنها مانور سیاسی ترامپ است.

این فعال اصولگرا افزود: وظیفه ما ملت ایران است که در راهپیمایی روز ۱۳ آبان هرچه قدرتمند‌تر و باشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری در سراسر کشور حضور یابیم. تا زمانی که ملت در صحنه است، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کنعانی مقدم یادآور شد:در هیچ زمانی مانند این روزها، آمریکا در مجامع جهانی و بین‌المللی تحقیر نشده بود، آن هم به‌خاطر حمایت‌ از مزدورانش در منطقه؛ البته همه این‌ها حاکی از این است که آمریکایی‌ها حامی تروریست و رژیم‌های متحجری مانند عربستان و اسرائیل هستند. آمریکا تولید کننده تروریست در منطقه است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *