امیری: اعتراف اصفهانیان یک امتیاز هم برای نساجی و هوادارانش نمی‌شود/ اشتباهات داوران سرنوشت تیم‌ها را تعیین می‌کند

14:36 - 01 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۰۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اشتباهات داوران می‌تواند سرنوشت تیم‌ها برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، در پی اعتراف فریدون اصفهانیان در مورد اشتباه فاحش کوپال ناظمی داور بازی سپاهان و نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی اظهارداشت: چه فایده؟ صد تا از این حرف‌ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی و هوادارانش نمی‌شود. اصلاً ۱۰ هفته هم کوپال ناظمی (داور مسابقه) را محروم کنند، برای ما هیچ سودی ندارد، چون مشابه همین اشتباهات در ۹ هفته گذشته رخ داده است.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: به گواه تمام کارشناسان داوری در طول ۹ هفته گذشته انواع و اقسام اشتباهات داوری علیه نساجی مازندران رخ داده و حالا تازه اصفهانیان یادش افتاده است اعتراف کند؟! چرا آن روزی که گل‌های سالم نساجی در دیداربا تیم‌های پارس جنوبی و سایپا با اشتباه مسلم داوران مردود اعلام شد اصفهانیان حرفی نزد؟ چرا او از پنالتی ناحق فولاد خوزستان پس از شیرجه زدن مهاجم حریف حرفی نزد یا اینکه پنالتی اخراج مدافع تراکتورسازی در بازی با نساجی را نادیده گرفت؟ حالا چه شده که پس از ۹ هفته ناگهان احساس عذاب وجدان کرده است؟

وی افزود: متأسفانه آقایان نمی‌دانند یا خودشان را به آن راه می‌زنند که همین امتیازات دود شده و بر باد رفته ناشی از اشتباهات داوران می‌تواند سرنوشت تیم‌ها برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند. این اعترافات به درد نساجی و هواداران مظلومش نمی‌خورد و مطمئن باشید شما و داورانی که حق این تیم مردمی را ناحق کردند، حلال نخواهیم کرد. بحث من مختص به این بازی و سپاهان نیست.

علی امیری در ادامه خاطر نشان کرد: در پایان صحبتی هم با تاج دارم. آقای تاج! رئیس محترم فدراسیون فوتبال، دیگر صدای چند تیم و آه و فغان چندین و چند هزار هوادار مظلوم باید در بیاید که شما دست به کار شوید؟ شنیدیم رئیس کمیته داوران حتماً باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون باشد. اگر این موضوع صحت دارد چرا از نیرو‌های تازه نفس و با انگیزه‌ای، همچون هدایت ممبینی که هم جوان‌تر و هم با انگیزه‌تر از اصفهانیان است، در کمیته داوران استفاده نمی‌کنید؟ چرا تلاش نمی‌کنید با استفاده از مدیران مجرب و تحصیلکرده عدالت در فوتبال حاکم شده و اسباب دلسردی باشگاه‌های خصوصی و مالکان آن فراهم نشود؟ باور کنید ما و هواداران نساجی دیگر هیچ امیدی به اصلاح داوری فوتبال ایران با رئیس فعلی نداریم. در ضمن همین‌جا هم اعلام می‌کنم اسناد و مدارک لازم برای اثبات مظلومیت نساجی را در اختیار دارم و حاضرم در کمیته انضباطی آن را ارائه کنم.

وی در پایان ضمن تشکراز رسانه‌های ورزشی کشور گفت: هر چند متأسفانه برنامه نود پخش نشد و نساجی و هوادارانش به شدت از این مسئله ناراحت شدند، اما جا دارد تشکر خالصانه‌ای از تمام رسانه‌های ورزشی کشور داشته باشم که از ناداوری‌ها علیه نساجی نوشتند. چه بسا اگر حق‌طلبی و مطالب رسانه‌ها نبود اصفهانیان به جای اعتراف، به اشتباه از داورانی که علیه نساجی سوت زدند، تشکر هم می‌کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *