رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رفتار توأم با عدالت  و تکریم مراجعین مورد توجه همه مسئولین باشد

8:33 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۱۹۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: رفتار توأم با عدالت و تکریم مراجعین وکارکنان بایستی مورد توجه همه مسئولین باشد چرا این رفتارها اجرای عدالت و دادرسی عادلانه را بسیار شیرین خواهد کرد.

رفتار توأم با عدالت  و تکریم مراجعین مورد توجه همه مسئولین باشدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در اولین برنامه سفری به شهرستانها  ابتدا با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان خرمدره  ضمن تقدیر از تعامل و همفکری  وی با دستگاه قضایی شهرستان گفت :امامان جمعه امین و محل مراجعه مردم هستند لذا ارتباط و همکاری نزدیک مسئولان با ائمه جمعه گامی در جهت تسریع در حل وفصل مشکلات مردم می باشد .

رییس کل دادگستری استان زنجان آگاهی ائمه جمعه از فعالیت‌ها، مشکلات و برنامه‌های دادگستری حوزه خود را امری مهم و اثر گذار برشمرد و افزود: ما باید از این ظرفیت وهمچنین ارشادات این عزیزان نهایت استفاده و بهره را ببریم .

در ادامه این سفر رییس کل دادگستری استان زنجان با حضور در دادگستری خرمدره در دیدار با کارکنان قضایی و اداری این شهرستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی  شرکت در پیاده روی اربعین و زیارت امام حسین (ع) برای ارادتمندان آن حضرت را از عنایات الهی برشمرد و گفت: هدف از سفر به حوزه‌های قضایی استان زنجان تقدیر از زحمات و عرض خدا قوت به  کارکنان این حوزه بیان کرد.

وی افزود: عملکرد شهرستان خرمدره در برخی بخش‌های مختلف از جمله در بحث انفورماتیک  پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم با دست توانمند کارکنان قدمهای خوبی در امر دادرسی عادلانه و ارتقاء کیفیت آراء باشیم.

وی  توزیع عادلانه امکانات بین کلیه حوزه های قضایی را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: با ایجاد تمهیدات و امکانات لازم و حمایت از کارکنان بستر ایجاد  انگیزه های  خدمتی مضاعف  در حوزه ها را فراهم خواهیم کرد .

این مقام عالی قضایی استان زنجان با بیان اینکه اتاق  رییس کل دادگستری استان به آحاد مردم و کارکنان همیشه باز است وظیفه ما خدمت  به شما هاست و در این زمینه هیچ   مرز بندی و تبعیضی قائل نیستیم .

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: رفتار توأم با عدالت  و تکریم مراجعین وکارکنان بایستی مورد توجه همه مسئولین باشد چرا که با این  رفتار ها اجرای عدالت و دادرسی عادلانه بسیار شیرین خواهد کرد.

وی در ادامه در جمع رییس دادگستری ،دادستان و قضات این شهرستان اظهار کرد: شأنیت ما دادرسی عادلانه و احقاق حق می باشد در این میان حفظ حرمت مردم و تکریم آنها در کنار دادرسی امری مهم و ارزشمند می باشد انتظار داریم قضات  به این موضوع  توجه بیشتر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اشاره به اینکه کمبود فضای فیزیکی در دادگستری خرمدره مشهود است افزود :با پیگیریهای انجام شده و تأمین اعتبار لازم در کمترین فرصت ساختمان جدید افتتاح خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان در ادامه این سفر یک روزه با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف  شهرستان خرمدره ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان  تلاش برای ایجاد صلح و سازش را مورد تأکید قرار دادو خاطر نشان کرد:  اجر و پاداشی که خداوند برای کسانی که میان دو نفر صلح و و سازش می کنند بسیار ارزشمند  است.

در ابتدای این دیدار رییس دادگستری شهرستان خرمدره ضمن عرض خیر مقدم به رییس کل دادگستری استان و هیئت همراه گزارشی از اقدامات و عملکرد حوزه خود ارائه کرد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *