کشته شدن مامور پلیس آمریکا در آتلانتا/تعقیب و گریز همچنان ادامه دارد

16:01 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۸۱۸
پلیس آتلانتای آمریکا می‎گوید که جست‌وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به سمت افسر پلیس این شهر ادامه دارد.
کشته شدن مامور پلیس آمریکا در آتلانتا/تعقیب و گریز همچنان ادامه داردبه گزارش گروه بین الملل ، پلیس آتلانتا روز دوشنبه اعلام کرد که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به افسر پلیس این شهر ادامه دارد.

مقامات شهر آتلانتا می‎گویند که جست‎وجو‌ها برای دستگیری دومین مظنون که یک نوجوان بوده و در تیراندازی روز گذشته در نزدیکی مدرسه‌ای در شمال شرقی آتلانتا شرکت کرده، ادامه دارد.

پلیس آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده که یکی از مظنوین که نوجوانی ۱۸ ساله است، روز یکشنبه دستگیر شده است.
 
وی مظنون به تیراندازی به آنتوان تونی افسر پلیس آتلانتاست که روز شنبه برای بررسی گزارش پارک یک خودرو مشکوک در نزدیکی دبیرستانی در ناحیه اسنلویل به آن منطقه رفته بود.
 
پلیس می‎گوید: مظنون دیگر که احتمالا مسلح و خطرناک است تا روز دوشنبه دستگیر نشد.

او با اتهام اعمال خشونت آمیز و قتل مواجه است.

پلیس پیشتر اعلام کرده بود که مظنون دیگر این حادثه به اتهام حمله به افسر پلیس با سلاح گرم بازداشت شده است.

تونی افسر پلیس آتلانتا که روز شنبه هدف تیراندازی قرار گرفت به دلیل شدت جراحت در بیمارستان جان خود را از دست داد. تونی ۳۰ ساله که به تازگی کار خود را با این مرکز پلیس آغاز کرده بود، در اولین ماموریت خود به قتل رسید.
 
وی به همراه دیگر افسران پلیس بعد از دریافت تماسی مبنی بر گزارش خودرویی مشکوک در نزدیکی یک مدرسه، به خودروی مورد نظر نزدیک شد و توسط سرنشینان خودرو هدف تیراندازی قرار گرفت. این خودرو پس از اقدام به تیراندازی بلافاصله فرار کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *