اقدامی که در میرجاوه اتفاق افتاد، کاری نظامی و درگیرانه نبود/ منافقین در ایام اربعین هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند

15:27 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۸۰۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جاشین سازمان اطلاعات سپاه، گفت: از منافقین وطن‌فروش و خائن هیچ چیزی بعید نیست، ولی در ایام اربعین هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهند.

اقدامی که در میرجاوه اتفاق افتاد، کاری نظامی و درگیرانه نبود/ منافقین در ایام اربعین هیچ کاری نمی‌توانند انجام بدهندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، سردار حسین نجات در خصوص امنیت مرز‌های کشور در ایام اربعین حسینی (ع) با توجه به حادثه تروریستی میرجاوه گفت: امنیت همه مسیر‌هایی که زوار خارجی وارد کشور می‌شوند توسط قرارگاه قدس سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تامین شده است و اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیفی بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و کاری نظامی و درگیرانه نبود و جمهوری اسلامی ایران از پاکستان خواستار رسیدگی شده است.

جاشین سازمان اطلاعات سپاه در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه گروهک تروریستی منافقین قصد دارد در ایام اربعین حسینی مسیر پیاده‌روی را به آشوب بکشاند، عنوان کرد: از این آدم‌های وطن‌فروش و خائن که هیچ موقع با ملت ایران نبودند هیچ چیزی بعید نیست، ولی آن‌ها کاری نمی‌توانند انجام دهند و اقدامات لازم پیش‌بینی شده است.

سردار نجات در ادامه گفت: منافقین از اول حضورشان در کشور تا دوران دفاع مقدس و بعد از آن، دشمن مردم ایران بودند واطلاعات کشور را به دشمن انتقال می‌دادند؛ از کسی که وطن‌فروش است انجام اینگونه اقدامات بعید نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه منافقین همیشه در حال مزدوری هستند، خاطر نشان کرد: منافقین یک روز مزدوری رژیم صدام، یک روز مزدوری رژیم فرانسه و یک روز مزدوری آمریکا را می‌کردند و می‌کنند؛ امروز هم سران منافقین با مسئولان عربستانی جلسه گذشتند و مکان و پول از آن‌ها گرفتند، مزدور آن‌ها شدند تا به مردم خیانت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *