«محجوب» تا ۴ ماه دیگر به میادین برمی‌گردد/ مشکلی در خصوص کسب سهمیه المپیک جواد وجود ندارد

8:39 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۱۸۰۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر سازمان تیم‌های ملی جودو گفت: عمل جراحی رباط صلیبی محجوب موفقیت‌آمیر بوده و او تا ۴ ماه دیگر به میادین برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، جواد محجوب ملی‌پوش جودوی ایران چند روز قبل رباط صلیبی پای چپ خود را به تیغ جراحان سپرد و به همین دلیل مدتی را از میادین دور خواهد بود. محجوب در رقابت‌های جهانی با این آسیب دیدگی شدید مواجه شد و پس از عمل جراحی، ۱۰ روز استراحت می‌کند و پس از آن فیزیوتراپی و تمرینات عضلانی را آغاز خواهد کرد.

محمدرضا رودکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین وضعیت جواد محجوب اظهار داشت: در جریان کامل شرایط جواد محجوب هستم و پس از عمل جراحی هم در کنار او بودم. جواد چند روزی را به شهرستان برمی‌گردد و پس از آن برای آغاز تمرینات عضلانی و فیزیوتراپی به تهران می‌آید.

وی افزود: خوشبختانه عمل پای محجوب موفقیت‌آمیر بوده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او حدود ۴ ماه دیگر می‌تواند به تاتامی برگردد. رباط صلیبی و مینیسک ملی‌پوش سنگین وزن جودو جراحی شده، اما روحیه او به قدری خوب است که می‌تواند با قدرت بیشتر به جودو ادامه دهد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که دوری چند ماهه محجوب در رنکینگ المپیکی او خللی ایجاد نخواهد کرد، گفت: جواد در حال حاضر رنکینگ ۱۱ جهان را در اختیار دارد و در بدترین حالت به رده ۲۲ یا ۲۳ نزول خواهد کرد. مشکلی از این بابت وجود ندارد و او می‌تواند با چند نتیجه خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گرنداسلم باز هم به رتبه‌های برتر رنکینگ سنگین وزن دنیا برسد و سهمیه المپیک کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *