طرح طریق الحسین (ع) از سوی حزب موتلفه در راهپیمایی اربعین حسینی اجرا می‌شود

13:56 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۷۶۹
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی گفت: طرح طریق الحسین (ع) برای دومین سال توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی در راهپیمایی اربعین اجرا می‌شود.
طرح طریق الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی اجرا می‌شودبه گزارش گروه سیاسی ، محمد بومیان گفت: ۴۰ محور از مفاهیم نهضت حسینی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام و رفتار زائران در قالب معروف‌ها و منکر‌های راهپیمایی احصاء و ارائه شده که توسط تعدادی از طلاب در مسیر راهپیمایی فرهنگ سازی می‌شود.

بومیان افزود: محتوای طرح از سوی علمای حوزه علمیه قم ونجف و مراکز پژوهشی مورد تایید و تحسین قرار گرفته است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به استقبال نهاد‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی از این طرح گفت: رادیو اربعین، شبکه‌های برون مرزی و شبکه ولایت، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری برنامه سازی و اقدام داشته اند.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از موکب‌ها نیز از طرح طریق الحسین ع. استقبال کرده اند.

بومیان با اشاره به شعار این طرح افزود: حماسه شکوهمند راهپیمایی اربعین یک مکتب و یک فرهنگ اصیل اسلامی است که مفاهیم آن باید در همه جوامع الگوسازی و نهادینه شود.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی در پایان تاکید کرد: راهپیمایی اربعین بستر مناسبی است برای تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها برای جهان اسلام که از آن جمله نمایش وحدت و اقتدار مسلمین در برابر مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و آل سعود است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *