خیلی نمی‌شود دروازه‌بان را تغییر داد/ پرسپولیس به فینال هم نرسد اتفاقی رخ نمی‌دهد

14:30 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۷۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پست دروازه‌بانی پستی است که خیلی نمی‌شود در آن تغییر ایجاد کرد.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی هفته نهم تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: ما فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم با یک بازی هوشمندانه استقلال خوزستان را شکست بدهیم. البته اتفاقات بازی هم به نفع ما رقم خورد و ما از اتفاقات بازی منفعت بردیم. من از بازیکنان وهودارانمان تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه باشگاه پارس جنوبی جم ۱۵ درصد به بازیکنانش پرداختی داشته است عنوان کرد: بله پیش از بازی با استقلال خوزستان ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد. البته قرار بود که ۳۰ درصد پرداختی داشته باشیم و به کادر فنی هم پول بدهند، اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که اعضای کادر فنی این تیم چند وقت دریافتی نداشتند، گفت: به غیر و بازیکنان که سال گذشته را تسویه کرده بودیم، اعضای کادرفنی فعلا قرارداد‌های سال گذشته‌شان تسویه شده، ولی از اول فصل تا حالا پولی نگرفتیم اگر هم پولی بوده برای فصل پیش بوده نه فصل جدید.

تارتار در خصوص اینکه چرا رحمان احمدی برای پارس جنوبی جم بازی نمی‌کند، تاکید کرد: بعد از بازی با پیکان رحمان احمدی مصدوم شد و چند روزی است به تمرینات گروهی اضافه شده ضمن اینکه پست دروازه‌بانی پستی است که خیلی نمی‌شود در آن تغییر ایجاد کرد اگر یک دروازه‌بان شرایط خوبی داشته باشد باید به کارش ادامه بدهد.

وی در خصوص بازی فردای پرسپولیس با السد قطر در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به مدیریت کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به خاطر همین شرایطی که الان دارند تبریک گفت. پرسپولیسی‌ها کار بزرگی کردند که در این وضعیت به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. اگر پرسپولیس فینالیست شود که عالی است، اما اگر هم نشود هم اتفاق خاصی رخ نداده. کار پرسپولیسی‌ها تا همینجا هم بزرگ بوده.

تارتار در پایان گفت: پرسپولیس شانس زیادی دارد که به فینال برسد فقط هواداران باید ورزشگاه را پر کنند که به عنوان یار دوازدهم روی السد فشار بیاورند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *