رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشرفت ۷۱ درصدی اراضی رفع تصرف شده در شش ماهه نخست امسال / رفع تصرف بیش از ۱۳ هزار متر اراضی ملی در حوزه محیط زیست

11:35 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۶۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در امور پیگیری حقوق عامه از پیشرفت ۷۱ درصدی در خصوص اراضی رفع تصرف شده و خلع ید از اراضی منابع ملی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.
پیشرفت ۷۱ درصدی اراضی رفع تصرف شده در شش ماهه نخست امسال / رفع تصرف از بیش از ۱۳ هزار متر از اراضی ملی در حوزه محیط زیستموسویان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از پیشرفت ۷۱ درصدی در خصوص اراضی رفع تصرف شده و خلع ید از اراضی منابع ملی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.

وی گفت: آمار در راستای پیشگیری از گسترش جرائم مرتبط با تصرف عدوانی اراضی ملی و انقال و رفع تصرفات قانونی دارای پیشرفت بوده است.

معاون دادستان یاسوج در ادامه بیان کرد: در راستای احقاق حقوق عامه ۱۳۵۸۳ هزار متر از اراضی ملی در حوزه محیط زیست استان رفع تصرف و اجرای حکم شده و دراین رابطه ۱۸۷ فقره پرونده قضایی تشکیل شده است.

به گفته موسویان ، نظارت در خصوص واگذاری بخشی از اراضی زیبا و طبیعی پارک چنگلی شهر یاسوج به شرکت نفت جهت احداث مجتمع رفاهی که درشورای شهر یاسوج به تصویب رسیده است از دیگر اقدامات دادستانی در راستای احقاق حقوق عامه است.

موسویان اضافه کرد: همچنین از اراضی به تعداد ۵۹ قطعه و به مساحت ۲.۷۵ هکتار به ارزش تقریبی ۲۰۴ میلیارد ریال در حوزه راه و شهرسازی استان رفع تصرف شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *