زائران برای تردد از مرز مهران مشکلی ندارند/ همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی در استان ایلام آماده خدمت رسانی به زوار اربعین هستند

9:41 - 30 مهر 1397
کد خبر: ۴۶۱۶۴۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار ایلام گفت: از ساعت یک و نیم بعد از نصفه شب، وضعیت هوا بهتر شده و زوار کم کم راهی عتبات شدند. هم اکنون زوار از سراسر کشور به سمت مرز مهران در حرکت هستند.
ایلامقاسم سلیمانی دشتکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، باتوجه به وضعیت جوی استان ایلام بعد از طوفان شب گذشته، بیان داشت: بعد از تلاش همه جانبه همه مسئولان ملی، استانی و به‌خصوص شهروندان استان ایلام، زائران در مساجد، مدارس و منازل تمام شهرستان‌های اطراف مهران و استان‌های همجوار، اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: از ساعت یک و نیم بعد از نصفه شب، وضعیت هوا پایداری مناسب‌تری پیدا کرد و زوار کم کم راهی عتبات شدند. هم اکنون زوار از سراسر کشور به سمت مرز مهران در حرکت هستند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی در ساعات آتی، رگبار پراکنده  در آسمان استان ایلام مشاهده خواهد شد اما برای تردد زائران اربعین  از مرز مهران مشکل ساز نخواهند بود.

وی تاگید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی با کمک مردم در استان ایلام آمادگی دارند تا در صورت بروز شرایط خاص، اقدامات لازم را به زوار ارائه کنند. موکب‌های خسارت دیده هم در حال بازسازی و تعمیرات هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *