تعامل میان هیئت‌های استانی و انجمن‌ها عامل موفقیت ماست/ تا الان سال موفقیت آمیزی داشتیم

7:41 - 02 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۱۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: تعامل میان هیئت‌های استان‌ها و انجمن‌های تحت پوشش از عوامل مهم در موفقیت این فدراسیون به شمار می‌رود.

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص فعالیت‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار داشت: ۴۵ رشته در ۱۷ انجمن تحت پوشش در این فدراسیون فعال هستند که باوجود این حجم سنگین، خوشبختانه هیئت‌های استان‌ها و انجمن‌ها به خوبی امور را به پیش می‌برند. البته ما از نظر امکانات در مضیقه هستیم، به عنوان مثال اکثر وسایل رشته‌های تحت پوشش در کشورمان یافت نمی‌شود و در خارج از کشور تولید می‌شوند که طبعا برای خرید آنها باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیریم.

وی ادامه داد: در بعد قهرمانی در سال جاری تاکنون موفقیت‌های خوبی رقم خورده به طوری که ۶۷ مدال طلا، ۵۳ مدال نقره و ۷۰ مدال برنز در مسابقات معتبر قاره‌ای و جهانی کسب شده است. این موفقیت‌ها هم توسط ملی‌پوشان آقا و هم بانوان رقم خورده که جا دارد از تلاش ورزشکاران خانم در سراسر کشور تشکر کنم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در ادامه تصریح کرد: تا اینجای کار سالی پرکار، موفقیت آمیز و اکتیوی داشتیم و رشته‌های تحت پوشش نشان دادند که به مرز بازدهی و شکوفایی رسیده‌اند و کسب افتخارات مهم و حصول مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف نشان از قرار گرفتن در این مسیر توسعه و تعمیم دارد.

علیپور با تمجید از هیئت‌های استانی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون تصریح کرد: نقش هیئت‌های استانی در گسترش و توسعه رشته‌های تحت پوشش در سراسر کشور انکارناپذیر است و ما مدیون زحمات و خدمات آنها هستیم و بی شک با استمرار فعالیت بهینه این عزیزان همچنان به راه پیشرفت ادامه خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به تلاش بی وقفه روسای انجمن‌های تحت پوشش به منظور توسعه رشته‌های مختلف گفت: انجمن‌ها با وجود مشکلات فراوان، ولی با فعالیت شبانه روزی و طاقت فرسا از هیچ کوششی برای تقویت رشته‌های خود دریغ نمی‌کنند و این جای تقدیر دارد و تعامل آن‌ها با هیات‌های استانی طی چند سال اخیر بهترین خروجی را به همراه داشته و من امیدوارم که این ارتباط تنگاتنگ همچنان ادامه دار باشد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در پایان خاطرنشان کرد: لازم است از همکاران حوزه ستادی فدراسیون هم تشکر و قدردانی داشته باشم که در این فدراسیون پرکار و پرجمعیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و مسلما اتحادی که بین فدراسیون، هیئت‌ها و انجمن‌ها حاکم شده است چشم انداز روشنی دارد و امیدوارم که در آینده بتوانیم در عرصه‌های مختلف موفق عمل نماییم ودر رقابت‌های برون مرزی و ارتباطات بین المللی مثل همیشه جدی باشیم و از اعتبار ورزش ایران دفاع کنیم.

انتهای پبام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *