رفع تصرف ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد هرمزگان

18:34 - 09 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۱۵۴۸۰
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر عزم جدی دستگاه قضایی در موضوع برخورد با زمین خواری و صیانت از حقوق بیت المال، از رفع تصرف ۵۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد در منطقه لردگرم به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه افرادی بدون اخذ مجوز‌های قانونی مبادرت به تصرف این اراضی کرده بودند، اظهار کرد: با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد در محل مورد نظر و صدور دستورات لازم، این زمین ها توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، کلانتری مرکزی و یگان امداد انتظامی این شهرستان آزادسازی شد.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد، اقداماتی پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرف مجدد این اراضی انجام شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آنها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *